וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תהיו כל כך בטוחים

פינת 'הכבשה השחורה' מזהירה אתכם ממשחקים שנראים קלים לניחוש, כמו קרב התחתית בין בירמינגהאם לסטוק בפרמיירליג

בפינת "הכבשה השחורה" אנחנו מחפשים את הקבוצה שקצת רחוקה מהכותרות, אבל דואגת להרוס הימורים שנראים בטוחים. אותן קבוצות שמהן כל מהמר צריך להיזהר כמו מאש. והפעם, סטוק סיטי ובירמינגהאם הלא יציבות בקרב תחתית חם בפרמיירליג. ובאיטליה, מפגש בין שתי כבשים ידועות שנמצאות בתקופה לא טובה כשפארמה תארח את סמפדוריה.

משחק מספר 22 (שלישי): סטוק - בירמינגהאם 2.00, 2.90, 3.05

קרב תחתית בעייתי בבריטניה סטדיום. המארחת, קבוצה ביתית נהדרת בדרך כלל, מגיעה לאחר ארבעה הפסדים רצופים כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין הקו האדום. סטוק אמנם בתקופה רעה, אבל במגרשה הביתי היא הפסידה העונה בליגה רק לטוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד החזקות ממנה.

גם בירמינגהאם לא מבריקה העונה. הקבוצה של אלכס מקליש במקום ה-15 עם שש תוצאות תיקו מ-11 משחקים ורק שני ניצחונות העונה, כשאף אחד מהם לא הושג מחוץ לסנט אנדרוז. אגב, בעונה שעברה בירמינגהאם דווקא ניצחה בסטוק, 0:1 במחזור חג המולד (קמרון ג'רום כבש). ובכלל, הניצחון האחרון של סטוק על בירמינגהאם הושג אי שם בינואר 1997. הגיע הזמן לשבור את הסטטיסטיקה.

ההימור: 1

משחק מספר 72 (חמישי): פארמה - סמפדוריה 2.40, 2.65, 2.60

פארמה שקועה עמוק מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות וניצחון אחד שהושג במחזור הראשון. מאז, הקבוצה פשוט לא מתרוממת והיא כבשה בסך הכל שער אחד בששת משחקי הליגה האחרונים. דווקא בטארדיני הביתיף התוצאות של פארמה מעט טובות יותר והיא רשמה רק הפסד ביתי אחד העונה, למילאן מהצמרת.

סמפדוריה אמנם נמצאת במקום השישי, אבל לא מגלה מספיק יציבות ויכולה הייתה למצוא חזק בצמרת הגבוהה. הבלוצ'רקיאטי הפסידו פעם אחת העונה, במחזור השלישי, אך מנגד ניצחו רק שלוש פעמים. לסמפ דווקא הולך לא רע בפארמה והיא הפסידה למארחת רק פעם אחת בחמשת המפגשים האחרונים. אלא שגם כאן, אנחנו מריחים הפתעה.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully