וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אני בד"כ כובש שער-שניים בעונה"

הבלם הישראלי התראיין בבלגיה אחרי שער הבכורה בקורטרייק ולקראת משחק הגביע ברביעי: "המפעל הזה חשוב לנו"

שחקן נבחרת ישראל, רמי גרשון, כבש ביום שבת את השער הראשון שלו מאז הגיע לבלגיה, בניצחון קורטרייק 0:4 על בירסחוט במחזור ה-14 בליגה המקומית. הבלם בן ה-22 הגיע מהפועל ראשון לציון לסטנדרד ליאז' באוגוסט 2009 והאחרונה רכשה אותו בקיץ האחרון, אולם השאילה אותו לקורטרייק, שם הוא הפך לשחקן הרכב חשוב.

השער של גרשון ביום שבת קבע 0:2 מבטיח לקבוצתו והבוקר הוא סיפר לתקשורת הבלגית: "מובן שאני שמח שכבשתי, בכל שנה אני בדרך כלל כובש שער-שניים, אבל יותר חשוב שהשער שלי נתן לנו הרבה אוויר. בירסחוט לא הגיעה להרבה מצבים כי עשינו את העבודה שלנו והיינו חזקים מבחינה טקטית אחרי שמילאנו את ההוראות של המאמן. וזה עבד".

עבור קורטרייק המשחק בשבת היה השלישי שלה ברציפות ללא ספיגה בליגה וגרשון הוסיף: "גם במשחק הקודם, נגד שרלרואה (0:0) שיחקנו טוב מבחינה הגנתית, אבל הייתה אווירה כמו במשחק ידידות. זה הקשה על העבודה למרות שאנחנו צריכים להיות כל הזמן מרוכזים ומלאי מוטיבציה. חבל שאיבדנו שם שתי נקודות. מאוד התאכזבנו מזה, אבל פיצינו עם הניצחון על בירסחוט, שלדעתי היא קבוצה טובה. אין לנו כוכבים גדולים, אבל אנחנו משלימים אחד את השני".

מחר תשחק קורטרייק נגד מכלן בגביע הבלגי וניצחון יעלה אותה לרבע הגמר. הישראלי אמר: "אנחנו צריכים להתכונן היטב כי מפעל הגביע חשוב לקבוצה שלנו. אנחנו רוצים להגיע הכי רחוק שאפשר ויש לנו קבוצה שיכולה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully