וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק הפעם בלי הפתעות

נברנו אחר מידע אטרקטיבי שיעזור לכם אולי לנחש איך יסתיימו המשחקים בין בית"ר ירושלים למ.ס. אשדוד וחימקי מוסקבה מול מכבי ת"א בכדורסל. פינת החמישייה הסודית רק מתפללת שלא יהיו שיבושים בתוכניות

תודו שהיה קשה לחזות ניצחונות לליברפול על צ'לסי ולהפועל תל אביב על מכבי חיפה. גם אנחנו טעינו בתחזית שלנו בשבוע האחרון, אבל זה בהחלט נסלח לאור העובדה ששתי הקבוצות האדומות פשוט עשו לנו (וליריבות שלהן) קרקס. לא נורא, ממשיכים הלאה, והפעם בפינת החמישייה הסודית תפסנו שני משחקים מעניינים, אחד מגביע הטוטו של ליגת העל והשני של מכבי תל אביב ביורוליג כדי לעזור לכם לגבש כיוון מסוים בהימור עם חמישה טיפים. אז יוצאים לדרך.

משחק מספר 15 (שלישי): בית"ר ירושלים – מ.ס. אשדוד 1.85, 2.85, 2.80

* אולי תופתעו לדעת שהקבוצה שספגה הכי הרבה שערים עד כה העונה היא...בית"ר ירושלים. הקבוצה של אורי מלמיליאן הוציאה כבר 18 כדורים מהרשת, שזה פי ארבעה וחצי למשל ממכבי תל אביב, ובכל זאת גם שער יותר מבני סכנין ושניים יותר מהפועל אשקלון והפועל פתח תקוה.

* ההפסד האחרון במשחק ליגה של מ.ס. אשדוד היה אותו הפסד טכני שנגזר על המועדון מול הפועל באר שבע, אבל אם נבדוק אחורה יותר לגבי הפסד שנרשם לחובת המועדון על כר הדשא, נגלה כי זה קרה רק ב-27 בספטמבר, לפני כחודש וחצי, אז השחקנים של ג'ון גרגורי נוצחו על ידי מכבי תל אביב 2:1.

* בשנה שעברה שני משחקי הליגה בין שתי הקבוצות הסתיימו בניצחון 0:2. במפגש הראשון ניצחה אשדוד אחרי שערים של משה אוחיון ועידן שריקי, ואילו בסיבוב השני בית"ר יצאה מנצחת אחרי שערים של עמית בן שושן וטוטו תמוז. כריסטיאן גונזאלס, אז באשדוד וכיום בבית"ר, הורחק באותו משחק.

* שתי הקבוצות נמצאות בעמדה טובה להעפיל לשלב הבא בגביע הטוטו והן צועדות בראשות הבית, אך מה שמעניין יותר הוא ששתיהן כבשו במפעל עד כה שמונה שערים כל אחת וספגו שישה שערים. בית"ר, אולי תופתעו לדעת, עדיין לא הפסידה במשחקיה, אך סיימה בחמישה משחקים בתיקו.

* אולי הספקתם כבר לשכוח, אבל בית"ר ירושלים היא מחזיקת גביע הטוטו. בדרכה לעבר התואר היא חלפה על פני הפועל עכו (0:3) ברבע הגמר, ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב בחצי הגמר וזכתה בגמר אחרי ניצחון 0:1 על הפועל רעננה.

ההימור: X

משחק מספר 64 (חמישי): חימקי מוסקבה – מכבי תל אביב (3+) 1.80, 9.0, 1.80

* המפגש האחרון של מכבי תל אביב עם קבוצה רוסית היה לא נעים מבחינת הצהובים, שהודרכו אז על ידי פיני גרשון, כאשר הפסידו ברוסיה לצסק"א מוסקבה 77:72 בשלב הבתים המוקדם בשנה שעברה. דווקא המשחק הראשון שנערך ביד אליהו הסתיים בניצחון של מכבי 54:71.

* תתפלאו אולי לשמוע, אבל הקלעי המוביל של מכבי תל אביב אחרי שלושה מחזורי יורוליג הוא דווקא סופוקליס שחורציאניטיס, שעומד על ממוצע של 13 נקודות למשחק. סופו שותף בכל שלושת המשחקים של הצהובים ושיחק בממוצע 21 דקות למשחק, כשבטבלת הריבאונדים של מכבי תל אביב הוא נמצא במקום השני (חמישה בממוצע למשחק).

* חימקי מוסקבה נעצרה בשנה שעברה בשלב הטופ 16, אותו היא סיימה עם מאזן נאה של שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים, כשבניגוד לפרטיזן בלגרד, ריאל מדריד, סופוט ואפילו קאחה ויטוריה, שהסתפקו במאזן כזה כדי להמשיך להצלבה, הקבוצה הרוסית נאלצה להישאר בחוץ בשל העובדה שלויטוריה היה מאזן עדיף בשני המפגשים ביניהן.

* קית לנגפורד, הגארד המוביל של חימקי מוסקבה, מדורג שלישי ברשימת הקלעים של היורוליג אחרי שלושה מחזורים. לנגפורד האמריקאי, שמתנשא לגובה של 1.93 מטר, קלע בממוצע 18.3 נקודות למשחק ובהחלט מהווה איום רציני על הצהובים. במשחק הניצחון על קאחה לבוראל לנגפורד סיים עם 19 נקודות.

* את הליגה הרוסית חימקי פתחה עם שני ניצחונות והפסד, כשבמחזור האחרון הקבוצה של סרחיו סקאריולו הפסידה למאמן מכבי תל אביב לשעבר, צביקה שרף, סנט פטרסבורג 86:80. בעונה שעברה, אגב, נעצרה הקבוצה ברבע גמר הפלייאוף של הליגה למרות שניצחה את צסק"א ודינמו מוסקבה, אך הפסידה לקאזאן.

ההימור: 1

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully