וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפציצו ונגיד לכם תודה

אחרי שבפעם האחרונה פספסנו בחוט השערה מאה אחוזי הצלחה, פינת לפנינו המבול ממשיכה עם עוד שלושה משחקים: טוטנהאם מול סנדרלנד, ניוקאסל מול בלקבורן ומלאגה מול הרקולס

בפינת לפנינו המבול אנחנו ממשיכים לאתר את המשחקים שיספקו לנו כמות שערים נכבדת, ומתחילים להתאהב ברעיון. השבוע אפשר היה לסמן ארבעה מארבעה ניחושים נכונים בהמלצות שלנו, וכעת הרעב שלנו רק הולך וגובר לקראת מחזור משחקי אמצע השבוע שמופיע בטופס הווינר. מה בתפריט? משחקי גביע הטוטו, משחקים באנגליה ובאיטליה, וכמובן היורוליג שתופס תאוצה.

כידוע, ההימור הנפוץ בווינר הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1. אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2.

כאמור בהמלצות האחרונות המלצנו לסמן X בכמות השערים בין שאלקה לסט. פאולי, כשהחבורה של פליקס מגאת ניצחה 0:3 ומימשה את התחזית שלנו. טענו גם שיהיו שניים או שלושה שערים בין מכבי תל אביב להפועל אשקלון, ואכן הצהובים שכנעו עם 0:2 מרשים ומעבר לכך צפינו משחק רב שערים בין הפועל עכו למכבי נתניה, המלצנו להמר 2, ואכן עכו ניצחה 1:3 ועזרה לנו לפגוע בול. גם בין סביליה ולנסיה חזינו משחק רב שערים וטענו שיהיו בו שניים או שלושה, כשסביליה מצידה סיפקה את הסחורה וניצחה 0:2, בדרך למאה אחוזי הצלחה.

יאללה, מספיק דיבורים, יוצאים לדרך.

משחק מספר 39 (שלישי): אנדר/אובר שערים טוטנהאם – סנדרלנד 3.25, 1.90, 2.40

טוטנהאם היא אולי הקבוצה הכי מסקרנת נכון להיום בפרמייר ליג, פחות בגלל הקבוצה עצמה אלא יותר בשל הכוכב שלה, גארת בייל, שתופס כותרות ומספק לא מעט עניין מבחינת התרנגולים, שחוו ביום שבת האחרון הפסד כואב לבולטון 4:2. על אף זאת, טוטנהאם נמצאת במקום השביעי, מקום אחד בלבד מעל סנדרלנד, שנחשבת לקבוצה מפתיעה. במשחקיה של טוטנהאם הובקעו העונה 27 שערים (2.45 שערים למשחק), בעוד אצל סנדרלנד הובקעו בממוצע 2.09 שערים למשחק. כמה יהיו הפעם? בואו נלך על משחק רב שערים.

ההימור: 2

משחק מספר 39 (רביעי): אנדר/אובר שערים ניוקאסל – בלקבורן 3.05, 1.90, 2.55

עוד משחק מסקרן בפרמייר ליג מפגיש את ניוקאסל, שלא עוצרת וכבר תופסת את המקום החמישי, לבין הרוברס, שנמצאים באיזור הסכנה וממוקמים במקום ה-16 שצריך להדאיג את המועדון. המגפייז השלימו השבוע ניצחון שלישי רצוף, מה שכבר לא מפתיע אף אחד, כשהזברות חגגו על חשבון ארסנל 0:1 מרשים, שבוע אחד בלבד אחרי ה-0:5 הקטלני על חשבון סנדרלנד. במשחקיה של ניוקאסל הובקעו העונה 34 שערים (ממוצע של 3.09 שערים למשחק), בעוד אצל בלקבורן הובקעו 24 שערים (2.18 שערים למשחק). אנחנו הולכים כאן על כמות שערים מאופקת.

ההימור: X

משחק מספר 85 (חמישי): אנדר/אובר שערים מלאגה – הרקולס 2.80, 1.80, 3.0

ונתחיל בהתנצלות קלה. אמנם לפינה קוראים לפנינו המבול, אבל עם כל הכבוד, המשחק בין מלאגה להרקולס לא הולך להרעיד יותר מדי רשתות. שערים אכן אנחנו צופים שיהיו, אבל לא למכביר. הרקולס פתחה את העונה בצורה מפתיעה, אבל אחרי עשרה מחזורי ליגה היא כבר נשרה למקום ה-17 ויש לה תשע נקודות בלבד, בעוד מלאגה אף פעם לא הצליחה להרשים יותר מדי והיא נמצאת במקום האחד לפני אחרון עם שבע נקודות בלבד. במשחקיה של הרקולס הובקעו העונה 2.4 שערים למשחק, בעוד אצל מלאגה הובקעו 3.6 שערים למשחק. אז חגיגת שערים לא תהיה, גם לא תהיה בצורת. נלך על משהו באמצע.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully