וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יכבוש את מנצ'סטר?

פינת 'על הסכין' מגיעה במתכונת שונה ועוזרת לכם להחליט - איזה שחקן יכבוש ראשון בדרבי הגדול והחם של מנצ'סטר?

פינת "על הסכין" מגיעה הפעם במתכונת קצת שונה. במקום להכריע בדו קרב בין שני שחקנים, אנחנו שמים את הכסף על השחקן שיכבוש ראשון בדרבי הגדול של העיר מנצ'סטר שייערך ביום רביעי. ווינר-מאצ' מציע לכם יחסים נפלאים וכל מה שנותר הוא להחליט על איזה סוס מהמרים. למשל, אם תלכו על קרלוס טבז תקבלו יחס של 4.5. רוצים ללכת על הימור פרוע של שחקן הגנה. שער ראשון של נמניה וידיץ' ייתן לכם זכייה של פי 25. אנחנו הכנו לכם שלוש המלצות וכל שנותר לכם הוא לבחור - מי לדעתכם יכבוש את השער הראשון במשחק?

נתחיל בקצת מספרים. יונייטד ניצחה את ארבעת משחקי הדרבי האחרונים בליגה וכבשה ראשונה בששת משחקי הדרבי האחרונים בכל המסגרות. השדים האדומים כבשו ראשונים בתשעה מ-11 משחקי הליגה העונה. לעומת זאת, הסיטי כבשו ראשונים רק בשבעה מ-11 משחקי הליגה.

עדיפות ראשונה - חאבייר הרננדז (מנצ'סטר יונייטד) 8.50

אנחנו מהמרים על שער ראשון לאדומים, אבל הבעיה היא זהות הכובש. ווין רוני הפצוע ייעדר כמו גם נאני הפורטוגלי, מייקל אואן וריאן גיגס. בהיעדר האסים ההתקפיים, אלכס פרגוסון צפוי להמשיך להסתמך על הילד המקסיקני, שהופך לאיש המסוכן בחוד השדים לצידו של דימיטאר ברבאטוב. צ'יצ'אריטו כבר כבש העונה שישה שערים בכל המסגרות ועם הזריזות שלו, הוא יכול לגרום לא מעט צרות להגנה המעט כבדה של מנצ'סטר סיטי. הימור על הרננדז יסדר לכם יחס זכייה של פי 8.5. בהחלט לא רע.

עדיפות שנייה - קרלוס טבז (מנצ'סטר סיטי) 4.50

אם החלטתם ללכת על שער ראשון לסיטי, ההימור הבטוח הוא קרליטו. טבז חוזר מפציעה וכשהוא פוגש את קבוצתו לשעבר ופרגוסון, הוא תמיד מגיע רעב יותר לשערים. טבז כבש העונה שבעה שערי ליגה מתוך 15 השערים שכבשה הקבוצה. הוא שחקן המטרה האמיתי, הגו-טו-גאי אליו הולכים כל הכדורים. טבז מקפיד בשבועות האחרונים לומר כמה הוא לא מרוצה באנגליה, אבל כמו שור, כשהוא רואה את האדום של היונייטד הוא נדלק ומתחמם. אגב, בארבעת משחקי הדרבי בעונה שעברה (גביע הליגה וליגה) כבש הארגנטינאי שלושה שערים.

עדיפות שלישית - פול סקולס (מנ'צסטר יונייטד) 17.00

בואו נלך על הימור קצת משוגע, אבל לא לגמרי מנותק מהמציאות. הקשר הוותיק של האדומים כבש בעונה שעברה פעמיים את השער הראשון מול האדומיםץ תחילה עשה זאת בגומלין בגביע הליגה (1:3) וכמובן היה חתום על שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-90 במשחק הליגה בין הקבוצות באפריל שנערך במגרשה של הסיטי. לסקולס לא נותרו עוד הרבה משחקי דרבי בקריירה ואין דבר שהוא יותר אוהב מלראות את הסיטי רושמת עוד הפסד בקרב על היוקרה בעיר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully