וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה את ולנסיה 0:2

שחקניו של מנזאנו ניצלו הרחקה של טופאל במחצית הראשונה, נהנו משערים של נגראדו ואלפארו ועלו אל המקום ה-6 בטבלה

אחרי שברצלונה וריאל מדריד עשו את שלהן, התפנו הערב (שני) ולנסיה וסביליה כדי לסגור את המחזור העשירי בליגה הספרדית. האורחים מולנסיה, שפתחו בסערה את העונה, המשיכו לדשדש גם הערב, נותרו ב-10 שחקנים בשלב מוקדם של המשחק, ומצאו את עצמם בסיום המשחק עם הפסד נוסף. סביליה גברה עליה 0:2, לשמחתם הגדולה של אוהדיה הביתיים, ונצמדה ליריבתה במקום החמישי בליגה. ולנסיה חיפשה את השער בפתיחת המשחק, אבל כבר בדקה ה-25 ספגה מכה כואבת, כשנותרה ב-10 שחקנים.

קסראס מסביליה ניסה להגיע לכדור ונתקל בטופאל הטורקי, שנכנס בו בחוזקה. שני השחקנים נותרו שרועים על הדשא, והשופט נאלץ להראות לטורקי של ולנסיה את הכרטיס האדום בעודו נאנק מכאבים. ההרחקה העניקה את המומנטום למארחים שהחלו ללחוץ, אך לא מצאו את הרשת עד ההפסקה. בפתיחת המחצית השניה הגיע השער המיוחל, כשקסראס שלח טיל מ-30 מטרים בדקה ה-54 שנהדף, ועל הריבאונד השתלט נגראדו שדחק מקרוב.

האורחים ניסו נואשות לחזור למשחק, אבל סביליה ערכה שני חילופים, ואחד מהם לפחות הניב פירות באופן מיידי: אלחנדו אלפארו שרק נכנס למגרש, כבש כבר בנגיעה הראשונה שלו, כשכדור שהוגבה לרחבה בדקה ה-77 מצא אותו פנוי לגמרי, והמחליף לא התבלבל מקרוב. המארחים היו קרובים לשער השלישי פעמיים, אבל הצלה של שוער ולנסיה וכדור שמצא את הקורה עמוק בתוך זמן פציעות, מנעו מהם חגיגה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully