וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "שמח שהיה לנו מבחן טוב"

8.11.2010 / 22:46

מאמן מכבי ת"א כבר מתכונן לחימקי, ולא התרגש מההופעה הבינונית מול ראשל"צ. בירנבוים: "על כל טעות מול מכבי נענשים"

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן, עריכה: יותם בן דוד

במכבי תל אביב היו עסוקים השבוע בעיקר בשחרור כעס על מנהלת הליגה, ששיבצה אותם לשחק דווקא ביום שני, שלושה ימים לפני משחק החוץ ביורוליג מול חימקי מוסקבה. עושה רושם שאולי ההכנה הלקויה וההתמקדות במפעל האירופאי כמעט ועלתה להם בהפסד, אלא שהתעשתות של שחקניו של בלאט ומשחק גדול של דורון פרקינס וג'רמי פארגו מנע זאת, בעוד מכבי פתחה מבערים ברבע האחרון בדרך ל-68:89. למרות הניצחון, גם הצהובים יודעים היטב שמול חימקי החזקה של סרג'יו סקריולו, זה לבטח לא יספיק.

בלאט: "השחקנים ידעו להשלים את סופו, זה מעיד על משהו"

"אני שמח שהיה לנו מבחן טוב היום", אמר בלאט בסיום. "זה היה משחק לא קל. ראשון באו עם תוכנית משחק והיא עבדה במחצית הראשונה, אבל לנו היתה את החכמה ואת הסבלנות לחכות לרגע שבו יכולנו לשבור אותם מבלי להכנס לפאניקה ולחץ. זה מראה על בגרות, הבנה ואינטיליגציה. ראינו דברים שנראה גם מול חימקי". על ארון מגי, שאימלל את הגבוהים של מכבי בפתיחה, אמר בלאט: "ארון מגי היה פעם שחקן של מכבי, אז כנראה שהוא שחקן ברמה. הוא עשה עבודה טובה מאוד". על שחורציאניטיס, שקלע הערב רק 6 נקודות אמר בלאט: "היה לו יום פחות טוב. אחרים ידעו להשלים אותו וזה גם טוב ומעיד על משהו".

אחד מכוכבי מכבי הערב, דורון פרקינס, שהיה האיש של בלאט במחצית הראשונה, אמר בסיום: "יש לנו קבוצה טובה, ובכל משחק מישהו אחר יקלע. היינו צריכים לבוא בפוקוס במחצית הראשונה. ראשון קבוצה טובה, אבל אין מה לבקש יותר אחרי איך שסיימנו". השחקן נשאל על הסיבה שראשון לציון עוד הצליחה להישאר במשחק, ואמר: "אני חושב שההגנה שלנו לא הייתה רעה, מגי קלע כמה זריקות טובות, היה לו משחק מצוין, ניסינו לטפל בו. הם קלעו כמה קליעות במעבר, אבל השתפרנו בהגנה במחצית השנייה".

מנגד, בראשון לציון היו מרוצים בסך הכל מההופעה של שחקניהם מול קבוצה עדיפה. "תוכנית המשחק הייתה טובה לכך האורך", אמר אפי בירנבוים, "אבל היינו צריכים יותר שחקנים ברמה יותר גבוהה כדי למשוך את המשחק לצד שלנו. זה שכר לימוד, אני לא אוהב שמדברים על זה, אבל כשמשחקים מול מכבי על כל טעות נענשים. תמיד צריך להיות מוכנים". על אייל שולמן, שפתח בחמישייה הערב והציג לא מעט ניצוצות של כדורסל, אמר המאמן: "זה פעם ראשונה ששולמן רואה פרקט, אני מקווה שהוא ימשיך ככה". על ההמשך אמר בירנבוים: "לא צריך ללמוד יותר מדי מהמשחק הזה לקראת המשחק הבא. נמשיך לחפש את הניצחונות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully