וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי פ"ת: לפרוטוקול, ללא קול

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את עלייתן לרבע גמר המפעל, וישחקו מול יציעים ריקים בגלל עונש הרדיוס של המארחים (ג', 18:00)

בני יהודה תרצה מחר (שלישי) את עונש הרדיוס שהטיל עליה בית הדין המשמעתי, כאשר תארח ללא קהל את מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. שתי הקבוצות הבטיחו את העפלתן לשלב רבע הגמר והמשחק מחר יהיה דו קרב ישיר על המקום הראשון, כאשר תיקו יספיק לזהובים לשמור על ראשות הבית.

המאמן דרור קשטן צפוי לתת מנוחה למספר שחקני הרכב רבים, ביניהם השוער דלה איינוגבה, המגן כפיר אדרי, הבלם דין מורי, הקשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס וכן החלוץ איליה יברויאן. שוער המשנה רן קדוש יפתח בין הקורות כאשר הקפטן אסי בלדוט, שנכנס כמחליף במשחק בקרית שמונה והיה בין האחראים לכך שהקבוצה חזרה מפיגור של שני שערים והשוותה ל-2:2, ישוב להרכב ויפתח באגף שמאל בקישור.

עמיר עגייב הצעיר, אחד מכוכבי קבוצת הנוער של המועדון שממוקמת במקום השלישי בליגת העל לנוער, יקבל הזדמנות מקשטן להוכיח את יכולתו גם במדי הבוגרים כשיפתח במרכז הקישור לצידם של בלדוט ולירוי צעירי.

הרכב משוער: רן קדוש, איציק עזוז, אביב חדד, איבן גארידו, עוז ראלי, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, עמיר עגייב, אסי בלדוט, פיני בלילי, משה ביטון.

דנין ודמארי צפויים לפתוח

במכבי פתח תקוה, המאמן פרדי דוד החליט לעלות עם הרכב משני, על מנת לבחון מספר שחקנים. הקבוצה כבר נמצאת בשלב הבא ולכן ניצן דמארי ואלירן דנין, שניים משחקני ההגנה שבתחילת העונה נראה היה שיהיו מיועדים להרכב, יפתחו בהרכב. השוער איבאן מאנצה יחזור גם הוא לעמוד בין הקורות כשהמשחק הזה עשוי להחזירו לתמונת ההרכב בליגה, יחד עם רובי לבקוביץ'. אסי משיח שלא זוכה כלל לקרדיט לאחרונה יפתח בקישור, כשכל השלישייה הקדמית הקטלנית בהתקפה, עומר גולן, עומר דמארי וטל בן חיים, תקבל מנוחה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: איבאן מאנצה; חגי גולדנברג, ניצן דמארי, תומר אלבז, אלירן דנין; רועי בקל, מרואן קבהא, אסי משיח, נבוישה מרינקוביץ'; דובב גבאי, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully