וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס: "לא היינו רוצים לראות את סיטי זוכה בתארים"

פול סקולס מתחמם לקראת הדרבי של מנצ'סטר: "חשוב לנו להישאר מעל סיטי". פרגוסון: "הם ימשיכו לבזבז עד שיביאו תואר"

יומיים לפני הדרבי הגדול של מנצ'סטר, מאמן היונייטד אלכס פרגוסון מתייחס ליריבה העירונית, ומאמין שסיטי תמשיך לבזבז כספים עד אשר תזכה בתואר המיוחל. הפעם האחרונה שהתכולים ממנצ'סטר זכו בתואר הייתה ב-1976, אז הם זכו בגביע הליגה. עכשיו, אחרי שהקבוצה החלה במדיניות בזבוזים חסרת תקדים, פרגוסון סבור שהטירוף של סיטי מוסיף עניין לליגה, אך גם מגדיל את הלחץ על הקבוצה.

"ההתחלה הטובה של העונה של סיטי היא תוספת חשובה לליגה", סבור פרגוסון, "אני לא חושב שמישהו מטיל בזה ספק. אנחנו מודעים לכסף הגדול שהם מבזבזים - הם צירפו רק בקיץ הזה חמישה או שישה שחקנים - והם ימשיכו לבזבז עד שהם יזכו במשהו. אנחנו יודעים שזה הכיוון אליו הולכים הדברים, ונצטרך להשלים עם זה כשזה יגיע".

יונייטד נמצאת שלוש נקודות מעל סיטי בטבלה, מקווה שכך זה יישאר, ופול סקולס לא מכחיש את זה. "אנחנו רוצים לזכות בתארים, אבל אנחנו לא יכולים לזכות בהכל", אומר הקשר הוותיק, "אנחנו לא יכולים לבחור מי יהיו הקבוצות האחרות שיקחו את התארים, אבל יש כמה קבוצות שאנחנו מעדיפים שיעשו את זה, וכמה קבוצות שאנחנו מעדיפים שלא. כרגע אנחנו מאוד רוצים להישאר מעל סיטי. לא היינו רוצים שהם יזכו בתארים, כמו שהם לא רוצים שאנחנו נזכה".

ומנגד, בצד השני, מריו באלוטלי השלים עם העובדה שהוא יחמיץ את המשחק, אחרי שספג כרטיס אדום בניצחון 0:2 על ווסט ברומיץ'. באלוטלי וסיטי לא יערערו על ההחלטה, בעיקר מהחשש שאם הערעור לא יתקבל, ההרחקה תגדל ממשחק אחד לשלושה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully