וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בית"ר ירושלים: פרננדז ואיילי לא בסגל

בית"ר תחפש מקום ברבע הגמר (21:00, 5+ לייב) ללא הזרים שנופו מהסגל למשחק. גרגורי שחרר שחקנים לחתונת עידן שדה

מ.ס. אשדוד, שכבר הבטיחה את העפלתה לשלב רבע גמר גביע הטוטו, תתארח מחר בטדי אצל בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים. נקודה אחת תספיק לאשדוד כדי להבטיח את המקום הראשון, אולם במועדון לא מייחסים חשיבות רבה למשחק, שכן בקבוצה מעדיפים שלא להעמיס על שחקני ההרכב הראשון, לקראת משחק החוץ בשבת בליגה נגד בני יהודה בבלומפילד.

סיבה נוספת להרכב המשנה של אשדוד היא חתונתו של הקשר עידן שדה, כאשר מרבית חבריו לקבוצה אף קיבלו שחרור מהצוות המקצועי וכלל לא יגיעו למשחק בטדי. עידן ציון, שהיה אמור לפתוח כמגן ימני, ישמש כנהגו האישי של החתן וגם הוא קיבל שחרור מהמאמן גרגורי. מי שכן יחזור להרכב הוא השוער דרגאן סטויקיץ', שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב בליגה כאשר גם החלוץ דימיטאר מקרייב שמחלים מפציעה בקרסולו צפוי לשחק מחצית אחת ואז להצטרף לשאר חבריו על רחבת הריקודים.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', עבודי פרוג'יה, לואי טהה, ישראל ראש, אורי מגבו, בן בוטבול, מור סיאני, עדן בטיט, עמנואל סארקי , איציק כהן, דימיטאר מקרייב.

דסה וברוכיאן חוזרים להרכב

בבית"ר ירושלים יודעים שהפסד עשוי למנוע מהקבוצה להעפיל לשלב רבע הגמר של המפעל ולהפסד של מאות אלפי שקלים. בקבוצה מקווים ליהנות מהידיעות כי אשדוד צפויה לעלות עם הרבה מאוד שחקני נוער ואולי לצבור ניצחוןש שמעבר לעליה לשלב הבאש יחזק קצת את השחקנים ואת הבחטחון שלהם, במיוחד לפני משחק הליגה הקשה מאוד ביום ראשון נגד הפועל תל אביב בבלומפילד.

אורי מלמיליאן מתכוון לתרגל בהרכב מספר שינויים אותם הוא מתכנן לקראת המשחק בראשון. הדגש העיקרי הוא החזרתם של אלי דסה ואביתר ברוכיאן לעמדות המגנים. השניים פתחו בהרכב בשני המשחקים הטובים ביותר של הקבוצה נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה, והמאמן ספג ביקורת על כך שהוציאם והחל להריץ את כריסטיאן אלברז במקומם. אגב, אלברז צפוי לשחק כבלם או קשר במשחק הזה. אבירם ברוכיאן וקובי מויאל הפצועים לא יהיו בסגל כמו גם דריו פרננדז וסרג' איילי שנופו ממנו מסיבות מקצועיות ודן איינבינדר שיזכה למנוחה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, משה מישאלוב, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, כריסטיאן אלברז, שי חדד, עידן טל, סטיבן כהן, חן עזריאל, עמית בן שושן.

עדכון ראשון: 8/11 18:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully