וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "שווינשטייגר יתאים מאוד לריאל ויונייטד"

קשרה הפצוע של לברקוזן מייעץ לכוכב באיירן, שטרם החליט אם להישאר בקבוצה: "אני קיבלתי הצעה מריאל והעדפתי את באיירן"

שתי סוגיות בוערות מטרידות את אוהדי באיירן מינכן בימים האחרונים. הראשונה נוגעת למצב הגרוע של הקבוצה בטבלה והמרחק הגדול מהמוליכה בורוסיה דורטמונד, והסוגיה שלא פחות בוערת נוגעת לעתידו של בסטיאן שווינשטיגר. הקשר בן ה-26 מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ועדיין לא האריך אותו, אף על פי שקיבל הצעה מפתה במיוחד מהדאבליסטית הגרמנית. על פי דיווחים, קשר נבחרת גרמניה מחוזר על ידי ארסנל, צ'לסי, אינטר, ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד ומי שהתפנה היום (שני) כדי לתת לו עצה הוא לא אחר מאשר קשר באייר לברקוזן הפצוע מיכאל באלאק, ששיחק במשך ארבע עונות בצ'לסי.

"בסטיאן הוא השחקן שהכי מרשים אותי, למרות שהוא חזר מהמונדיאל לא בשיא הכושר, הוא עדיין משאיר את החותם שלו כמעט בכל משחק בו הוא נוטל חלק", החמיא באלאק, "יש לו כריזמה, נוכחות, אישיות, הישגיות והוא כובש שערים. הוא שידרג את עצמו בצורה משמעותית במהלך המונדיאל והוא אחד האחראים הגדולים להצלחה של הנבחרת בדרום אפריקה".

באלאק המשיך לנתח את מצבו של שוויני: "עכשיו הוא נמצא בשלב של הקריירה בו עליו לקבל החלטות לגבי העתיד. אני מאמין שבעתיד הוא יבין בדיוק מה נכון בשבילו. כמובן שיש כמה רגישויות מיוחדות לשחקן כדורגל, אבל אני מאמין ששחקן מנוסה כמו בסטיאן יצליח להתמודד עם הכל. אני חושב שהוא יתאים מצוין לריאל מדריד ולמנצ'סטר יונייטד. ב-2002 קיבלתי בעצמי הצעה מריאל מדריד, אבל העדפתי לשחק בבאיירן מינכן".

קארים חאגי הורחק מ-5 משחקים

מגן האנובר קארים חאגי ספג היום עונש חמור מההתאחדות הגרמנית והורחק מחמישה משחקים בליגה. זאת בעקבות כך שחאגי בעט ביאקוב בלשצ'יקובסקי מדורטמונד, במשחק בו הובסה האנובר 4:0. הטוניסאי הבינלאומי ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-77 לאחר שבלשצ'יקובסקי נפל ברחבה. חאגי הסתובב לכיוונו והפציר בו לקום, אך לאחר שהפולני סירב, בעט בו שחקן האנובר בראשו. חאגי יחזור רק לפני המשחק האחרון לפני פגרת החורף, בו תפגוש קבוצתו את נירנברג ב-18 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully