וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל ר"ג: שאלת ההרכב היא היחידה

יובל נעים מתכוון לעלות בהרכב חסר, שלומי דורה דווקא מתכנן הרכב חזק יחסית למרות המשחק חסר החשיבות (ג', 19:30)

הניצחון על בית"ר ירושלים בשבת לא הוציא את מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, מפרופורציות. באימון היום (שני) עצר נעים מספר לא מבוטל של פעמים את האימון כדי להעיר לחניכיו, כשכמה מהם השתעשעו והחלו לספור. התוצאה: בין 16 ל-21 פעמים, לא פחות, על פי חלק מהשחקנים. "יובל עושה נכון, הוא עצר את האימון בכל פעם שמשהו קטן הפריע לו, אפילו כששחקנים עצרו את הכדור עם הגב ולא עם הפנים. האימון היה ארוך, אבל 'נטו' התאמנו מעט מאוד. העיקר ששחקנים קלטו את המסר". שחקני הקבוצה היו מוכנים היום לאסיפה שיקיים המאמן אחרי הניצחון על בית"ר, אבל נעים ויתר על העונש ושלח אותם למגרש.

המאמן תרגל את ההרכב לקראת המשחק מחר מול הפועל רמת גן (נתניה, 19:30) ונראה כי רובו יורכב משחקנים מחליפים. ויליאם אמאמו יפתח בשער הקבוצה, כששניר דורי שנטש את האימון לקראת סיומו בשל עומס יזכה למנוחה. אור בן חמו עשוי להיות מתופקד כבלם, בשעה שיגאל אנטבי יערוך בכורה בהרכב. ניסן אלקלעי עשוי לעבור לשחק בצד שמאל של הקישור, יחד עם שלומי אזולאי. גם עידו אקסברד ואוהד קדוסי יקבלו הזדמנות ב-11. המגן עמירן שקלים, הבלם גל כהן והקשר גיא דיין לא התאמנו וכנראה שלא ייכללו בסגל.

הפועל פתח תקוה: ויליאם אמאמו; איאד חטובא, דניאל אדו, אור בן חמו, יגאל אנטבי; ניסן אלקלעי, שלומי אזולאי, ישראל זגורי, אלון תורג'מן; עידו אקסברד, אוהד קדוסי.

בר"ג חושבים כבר על חיזוק

למרות שמדובר במשחק חסר חשיבות, מתכנן מאמן הפועל רמת גן שלומי דורה לעלות מחר (שלישי, 19:30) עם הרכב חזק יחסית במשחק גביע הטוטו של קבוצתו נגד הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור השישי והאחרון של שלב הבתים. רמת גן מדורגת אחרונה בבית ג', ובכל מקרה נמצא ראשם של השחקנים במשחק הליגה הקרוב בשבת נגד מכבי חיפה בוינטר.

הבלם אלין טופוזאקוב צפוי לקבל מנוחה ויפתח על הספסל, כאשר הבלם הספרדי פאבלו בונדיאה שמיובש לאחרונה על הספסל, יקבל דקות משחק ויפתח לצידו של יקיר שינה במרכז ההגנה. עידן סרור, אופיר חיים, וובה בראון וגם עומר בוקסנבוים הפצועים, יחסרו למאמן דורה. לעומתם צפוי החלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב לחזור להרכב לאחר שלא שיחק בשבת בליגה בגלל הרחקה.

במסגרת המאמצים לחזק את הקבוצה החל להתאמן ברמת גן המגן דודי פדלון, שאינו חתום בשום קבוצה. כמו כן החלו מגעים עם סוכנו של הקשר אנדריאה קאלדיירה ששיחק במועדון בעונה שעברה וכעת לא מתאמן בשום קבוצה ועשוי לחזור לרמת גן על מנת לחזק את חוליית הקישור הדי חלשה של הקבוצה.

הרכב משוער: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בונדיאה, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קלאודיו ריברו, גל לוי, קרלוס צ'קאנה, דמיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט, קרום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully