וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "אנחנו קבוצה לא אנוכית, ורואים את זה"

הגארד הסביר את ה-0:7 המושלם של הלייקרס לאחר הניצחון על פורטלנד. ג'קסון: "לצערי ההגנה שלנו לא כמו של שיקגו ב-96'"

3:10 דקות לסיום הרבע השלישי פאו גאסול מסא אסיסט לרון ארטסט, ורשם טריפל-דאבל רביעי בקריירה. הספרדי של לוס אנג'לס לייקרס רשם לפנות בוקר (שני) 20 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, והוביל את האלופה לניצחון מוחץ על פורטלנד בתוצאה 96:121 ולמאזן 0:7 מפתיחת העונה. "עברנו הרבה קרבות, אבל אנחנו עדיין קבוצה שמתפתחת, כולם מתקדמים יחד", אמר גאסול לאחר הניצחון. "אנחנו לא מדברים על המאזן שלנו ועל זה שאנחנו רוצים את המאזן הכי טוב, אלא חושבים רק על המשחק הבא. בינתיים אנחנו טובים".

קובי בריאנט, שקלע 12 נקודות ב-26 דקות משחק, אמר בסיום: "אנחנו קבוצה די טובה, אנחנו פשוט משחקים טוב יחד, אנחנו קבוצה עם עומק, אנחנו קבוצה לא אנוכית, ורואים את זה".

ברבע הרביעי נתן פיל ג'קסון לכוכביו לנוח, והמאמן הבהיר כי ייתן לשחקניו לנוח בכל הזדמנות. "אנחנו לא נהיה ככה תמיד", הוסיף ג'קסון, "העונה ארוכה מדי, המסע קשה מדי, אנחנו רק צריכים להקדים את היריבות בדוויזיה שלנו ורק אחר כך לחשוב על הדירוג במערב". כשג'קסון התבקש להשוות בין שיקגו של 1995/96 ללייקרס הנוכחית הוא השיב: "זאת לא אותה ההגנה לצערי, יש לנו הרבה כוח התקפי, אבל ההגנה היא לא אותו הדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully