וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה ניצחה 1:3 את ארה"ב וזכתה בגביע הפדרציה

פנטה ניצחה את ואנדוויי 1:6, 2:6 והעניקה לאיטלקיות זכייה שנייה ברציפות: "לא הבעיה שלנו שוונוס וסרינה לא השתתפו"

איטליה זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בגביע הפדרציה אחרי השלימה ניצחון 1:3 על ארצות הברית בסן דייגו ארינה. האיטלקיות שמרו על הגביע בו זכו ב-2009, ולראשונה בתולדותיהן רשמו רצף זכיות. זאת הזכייה השלישית של איטליה בגביע אחרי שעשו כן גם בשנת 2006.

ניצחונה של פלאביה פנטה על קוקו ואנדוויי בתוצאה 1:6, 2:6, העניק לאיטלקיות את הניצחון ומנע צורך במשחק הזוגות. "סוד ההצלחה טמון בזה שאנחנו משחקות המון אחת עם השנייה ומכבדות אחת את השנייה", אמר בסיום הקפטן האיטלקי קוראדו בראזוטי, "השחקניות אוהבות את גביע הפדרציה".

פלאביה פנטה, שחגגה בגיל 28 את השמירה על הגביע, אמרה בסיום: "אני מאוד אוהבת לשחק עבור ארצי ובנבחרת, אנחנו חברות אחת של השנייה, ומבלות יחד". פנטה, לה זאת הופעה שמינית בגביע הפדרציה, אמרה כי חסרונם של ונוס וסרינה וויליאמס מהנבחרת לא מעמעם את שמחתה ואת ההישג האיטלקי. "ברור שהסיכויים שלנו לזכות היו נמוכים יותר אם ונוס וסרינה היו משחקות", אמרה פנטה, "אבל לארה"ב יש מספיק שחקניות חזקות וטובות. נלחמנו על הגביע, לפני שפגשנו את ארה"ב פגשנו נבחרות חזקות עם שחקניות מצוינות. זאת לא הבעיה שלנו שונוס וסרינה לא השתתפו בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully