וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא הלהבנו בגלל האיכות של אתלטיקו"

המאמן הסביר מדוע ריאל ניצחה בדרבי רק 0:2: "הכתבנו קצב, אבל לא שלטנו". סאנצ'ז פלורס: "התוצאה לא מוצדקת"

11 שנה זה אותו הדבר. ריאל מדריד פוגשת את אתלטיקו לדרבי של בירת ספרד, ויוצאת מרוצה. בדרך כלל זה נגמר בניצחון לבלאנקוס, וגם אמש (ראשון) זה קרה כששחקניו של ז'וזה מוריניו נהנו משערים של ריקרדו קרבאליו (13) ומסוט אוזיל (19), בדרך לניצחון ביתי 0:2. "שלטנו במשחק לכל אורכו", אמר מנהל ריאל מדריד וחלוץ העבר בקבוצה, חורחה ולדאנו. "אתלטיקו בעיקר התגוננה, אבל כבשנו מוקדם. אתלטיקו הגיעה לכמה מצבים, אבל אנחנו יודעים לנצח כקבוצה".

מאמן ריאל ז'וזה מוריניו לא היה מאוד מרוצה ממה שראה. "אתלטיקו גרמה לנו לבעיות", אמר המיוחד, "ניצחנו קבוצה גדולה, זאת יריבה קשה שאוהבת להחזיק בכדור. אני אוהב לנצח משחקים כאלה בהם נדרשים שינויים כדי לשמור על השליטה".

"שיחקנו קבוצתי", הוסיף הפורטוגלי, "הכתבנו את קצב המשחק אבל לא שלטנו בו לחלוטין, לא סיפקנו משחק מסחרר עם הרבה שערים בגלל האיכות של אתלטיקו". מורינו החמיא במיוחד לעבודה שעשו קרבאליו וסמי חדירה. "בדרך כלל אנחנו מדברים על הכוכבים, אבל בשניים האלה יש הרבה קסם ואיכות שעוזרים לאחרים".

באתלטיקו, כמובן, מאוכזבים. "ראיתי התלהבות ונחישות מהשחקנים שלי", אמר מאמן אתלטיקו קיקו סאנצ'ז פלורס, אבל הוא סבור כי התוצאה מקפחת את קבוצתו. "היינו טובים, והתוצאה לא עושה צדק, שני רגעים שינו את המשחק כולו, ואין לי מה לומר לשחקנים בנוגע לזה, כל מה שהיינו צריכים זה גול ואז היינו במשחק. אנחנו עזבנו את הברנבאו בתחושה שאנחנו יכולים להתחרות עם ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully