וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' מנעה ממארסיי לעלות לפסגה

הקבוצה מהבירה גברה על יריבתה השנואה 1:2 וחלפה על פניה בטבלה. ברסט עדיין ראשונה למרות ההפסד 3:1 בליל

הקלאסיקו המסקרן בין פריס סן ז'רמן למארסיי עמד במרכז המחזור ה-12 בצרפת, והקרב בין שתי היריבות הגדולות לא איכזב כשפ.ס.ז' ניצחה 1:2 וקילקלה לתכולים את האפשרות לטפס למקום הראשון על חשבון ברסט, שנבלמה בהפסד 3:1 מול ליל. בתחתית השיגו לאנס, ניס ומונאקו ניצחונות חשובים.

פריס סן ז'רמן - מארסיי 1:2

הפעם האחרונה בה הצליחה המארחת לגבור על יריבתה המושבעת בפארק דה פראנס הייתה ב-2004. מאז מארסיי חזרה עם נקודות ובדרך כלל עם ניצחונות מהבירה, אך פריס סן ז'רמן החליטה לשים לזה לסוף. רבות דובר על הכושר הלקוי של חלוצי פ.ס.ז', מבלוט ארדינג וגיום הוארו, שניצלו את הקלאסיקו כדי לסתום הרבה פיות ולמנוע ממארסיי לכבוש את הפסגה.

כבר בדקה התשיעית עלתה פ.ס.ז' ליתרון, כשבעיטה של ננה נהדפה וארדינג הטורקי עט על הריבאונד וכבש את הראשון. 10 דקות לאחר מכן היה זה הוארו שבעט בשמאל בין רגליו של מנדאנדה וקבע 0:2 מהיר לשמחתם של האוהדים בפארק דה פראנס, אחרי בישול בהקפצה אומנותית של ננה. בדקה ה-22 חזרה מארסיי למשחק עם שער מריבאונד של לוצ'ו גונזאלס והמשיכה לשלוט, אך גם החילופים ההתקפיים של דידייה דשאן לא הולידו את השוויון. סן ז'רמן לא רק זוכה בניצחון יוקרתי, אלא עוברת את מארסיי ועולה על חשבונה למקום השלישי.

ליל - ברסט 1:3

832 דקות שמר סטיב אלאנה על שערה של ברסט נעול, עד שבא מוסא סו, פרץ את המחסום המדובר ביותר בליגה הצרפתית וליל הפכה זאת לשיטפון. ברסט הקטנה הגיעה למחזור הזה כמוליכת הטבלה, אך אחרי שמונה משחקים היא נכנעה ועשויה לאבד את הפסגה לטובת מארסיי. כאמור, מוסא סו נגח לרשת בדקה ה-41, ובדקה ה-51 בישל בעקב לז'רביניו את השני. רומן פוייה צימק עבור ברסט עם שער יפהפה בדקה ה-61, אבל הבלגי אדן הזארד (76) הבטיח את הניצחון של המארחת במבצע אישי. ליל, שהייתה במקום ה-12 לפני המשחק, נמצאת כרגע רק שלוש נקודות מהפסגה.

נאנסי - מונאקו 4:0

מלכת התיקו של הליגה השיגה שלוש נקודות חשובות על הדשא הסינתטי של נאנסי, גם אם לא עשתה זאת אך ורק בכוחות עצמה. שער עצמי של בנג'מין גבאנון בדקה ה-55 העניק למונאקו את היתרון, ובדקה ה-62 ז'ורדן לוטייס חיקה אותו וכבש גם כן לשערו הוא. פארק צ'ו יונג נעץ את השלישי (81) והרביעי (87), אך למרות הניצחון הגדול מונאקו עדיין מתחת לקו האדום.

לאנס - מונפלייה 0:2

האורחים נותרו מתחת לקו האדום למרות שהמשיכו בהתאוששות עם נקודה שמינית מ-12 האפשריות בארבעת המשחקים האחרונים. מונפלייה קיוותה להיצמד למוליכה, אבל בעיטה חופשית נפלאה של המרוקני אדיל הרמאש בדקה השביעית העניקה יתרון ללאנס. קנגה אקלה נגח את השני בדקה ה-41.

ניס - טולוז 0:2

גם במשחק הזה קבוצת התחתית ניצחה בבית יריבה מהחלק העליון של הטבלה וצמצמה עוד יותר את הפערים בליגה הצמודה ממילא. הסרבי דניאל ליובויה כבש בדקה ה-18 עבור ניס, כשטולוז לא השיגה את השוויון למרות שליטה מוחלטת בשדה. בדקה ה-86 הורחק אדריאן ג'ונינו האורח והמחליף שאוקי בן סעדה ניצל זאת כדי לעשות 0:2 עם כדור מסובב לחיבורים בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully