וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 77 דקות לארבייטמן בניצחון גנט

החלוץ הישראלי פתח בהרכב ב-0:1 על סרקל ברוז'. קפריסין: שום ואלקי הפסידו 1:0 לאפואל ניקוסיה. 90 דקות למגרלשווילי

ביום חמישי הבקיע שלומי ארבייטמן את שערו הראשון במדי גנט, בניצחון 1:3 על ספורטינג ליסבון בליגה האירופית. ההופעה הטובה באותו משחק, כשאל שער הבכורה צירף בישול, העניקה לחלוץ הישראלי מקום בהרכב בפעם השלישית העונה בליגה והוא רשם 77 דקות בניצחון החוץ של גנט הערב (ראשון) 0:1 על סרקל ברוז'.

ארבייטמן ניסה להשיג גם שער ליגה ראשון, אבל הגנת סרקל עשתה עליו עבודה טובה ומנעה ממנו להגיע למצבים. במחצית השנייה גנט הייתה טובה יותר ובדקה ה-72 זלאטן ליוביאנקיץ' המחליף סחט פנדל אותו ניצל טים סמולדרס כדי להכריע את המשחק. ארבייטמן הוחלף בדקה ה-77 על ידי אלימאן קוליבאלי. גנט במקום השלישי עם 28 נקודות, רק שתיים פחות מגנט ואליניב ברדה שנמצאים בפסגה.

יצחק שום רשם הערב את משחקו השני כמאמן אלקי לרנקה, אך נוצח 1:0 בידי מוליכת הטבלה אפואל ניקוסיה. במחזור הקודם השיגה אלקי תיקו מאופס מול אפופ קיניראס, וכך אחרי 180 דקות בתפקיד שום עדיין לא ראה את שחקניו מוצאים את הרשת. אלקי במקום ה-12 עם שמונה נקודות בלבד בתשעה משחקים.

גוסטבו מנדוקה הברזילאי הבקיע בדקה ה-24 וסידר לאפואל ניצחון חמישי ברציפות, כשאלקי לא הצליחה לייצר מצבים מול הגנת היריבה שלא ספגה כבר 461 דקות, ועסקה בעיקר במרדף אחר שחקני המארחת. חיים מגרלשווילי השלים 90 דקות בהרכבה של אלקי, שסופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון.

*** בנפיקה, יריבתה הבאה של הפועל תל אביב בליגת האלופות, הושפלה הערב על ידי פורטו עם תבוסה 5:0, שהרחיקה אותה לפער של שבע נקודות מיריבתה שמוליכה את הליגה הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully