וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: שבוע לפני הסופר קלאסיקו, בוקה וריבר הפסידו

גם חזרתו של ריקלמה לא הועילה לבוסטרוס, שהפסידו בבית 2:0 לארחנטינוס. אול בויס גברה 0:1 על ריבר, אסטודיאנטס בפסגה

הליגה הארגנטינאית חזרה לפעילות בתום האבל על מותו של הנשיא לשעבר נסטור קירשנר, והמגמות נמשכו. אסטודיאנטס ניצחה 0:3 את לאנוס ונראית בדרך הנכונה לעבר תואר האליפות, בעוד בוקה ג'וניורס ממשיכה להתבזות והפסידה במגרשה 2:0 לארחנטינוס ג'וניורס במשחק הקאמבק של חואן רומן ריקלמה. גם ריבר פלייט חוותה הפסד, 1:0 לאול בויס. שתי המאכזבות תיפגשנה לסופר קלאסיקו בשבוע הבא.

אסטודיאנטס - לאנוס 0:3

הקבוצה של אלחנדרו סאבלה שוב לא התעלתה, אך מחצית שנייה טובה בניצוחו של גסטון פרננדז סידרה לה ניצחון חשוב. 'לה גאטה' כבש את הראשון בדקה ה-52 ובישל את השלישי הנהדר לאנסו פרז בדקה ה-85. מייקל הוז'וס הבקיע בין לבין בדקה ה-63, כאשר אצל לאנוס הורחקו אגוסטין פלטיירי (54) וסנטיאגו הוז'וס (90).

בנפילד - ולז סארספילד 3:2

האורחים שמרו על מרחק של שלוש נקודות מאסטודיאנטס בזכות ניצחון דרמטי ועוד יום גדול של חואן מנואל מרטינז. סנטיאגו סילבה הקפיץ את הראשון של ולז בדקה החמישית, אבל גבריאל מנדז איזן עם גולאסו עבור בנפילד בדקה ה-19. שלוש דקות לאחר מכן 'אל בוריטו' מרטינז החזיר את היתרון לוולז, מרסלו בוסטמנטה עשה שוויון נוסף עם עוד שער גדול (59) ובישול נפלא של מרטינז לג'ונתן כריסטלדו הכריע את המשחק (73).

בוקה ג'וניורס - ארחנטינוס ג'וניורס 2:0

אז ריקלמה חזר להרכב הבוסטרוס אחרי יותר מחצי שנה, אבל גם הוא לא עזר לקבוצה המאכזבת של קלאודיו בורגי. בוקה הציגה יכולת איומה בבומבונרה ושילמה את המחיר בדקות הסיום. שתי טעויות של השוער כריסטיאן לוקטי הובילו לשערים של סנטיאגו ג'נטילטי (86) וסירו ריוס (88). אולי בסופר קלאסיקו יילך לבוקה טוב יותר.

אול בויס - ריבר פלייט 0:1

כמו יריבתה המושבעת, גם ריבר פלייט תגיע לסופר קלאסיקו אחרי הפסד, רק שהיא גם מסובכת בטבלת הממוצעים ועוד עלולה למצוא עצמה בסוף הטורניר הבא בליגה השנייה. כריסטיאן פביאנו פתח בהרכב אול בויס מול האקסית, וראה את חואן פאבלו רודריגז מבקיע את שער הניצחון עם שמאלית חדה בדקה ה-53.

סן לורנצו - אינדפנדיינטה 1:1

הקלאסיקו הסתיים בחלוקת נקודות בין שתי קבוצות שבסך הכל חוות קמפיין די מאכזב. הקפטן כריסטיאן טולה העלה את סן לורנצו ליתרון כשהשתלט על ריבאונד שחזר מהקורה ודחק פנימה בדקה ה-45. אלא שהצעיר חרמן פאצ'קו השווה עם הראשון שלו העונה בדקה ה-53. לאונל גליאנו האורח הורחק בדקה ה-87.

ראסינג קלאב - ארסנאל 2:2

המדורגת שלישית איבדה נקודות חשובות במגרשה של ראסינג. מאורו אובולו העלה את ארסנאל ליתרון בדקה ה-18, אבל פאבלו לוגוארסיו איזן בדקה ה-73. בעיטה שטוחה מ-20 מטרים של כריסטיאן אלברז קבעה 1:2 לארסנאל, אך הבלם לוקאס אבלדאניו השווה מקרוב חמש דקות לסיום עבור ראסינג שנמצאת במרכז הטבלה.

משחקים נוספים:

בנפילד - ולז סארספילד 3:2
לבנפילד: גבריאל מנדז (20), מרסלו בוסטמנטה (59). לולז: סנטיאגו סילבה (6), חואן מנואל מרטינז (22), ג'ונתן כריסטלדו (72)


אולימפו - הורקאן 0:4
לאולימפו: דייגו גלבאן (8), רוברטו ברום (25), נסטור בריירו (32), דניאל וגה (55)

קולון - טיגרה 0:1
לקולון: מאורו בז'ונה (6)

חימנסיה לה פלאטה - קילמס 0:1
לחימנסיה אריאל אגוארו (69)

גודוי קרוז - ניואל'ס אולד בויס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully