וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הגדילה את הפער, 0:6 לשטוטגרט

הקבוצה של קלופ הביסה 0:4 את האנובר והגדילה את הפער בצמרת לארבע הפרש. שטוטגרט ניצחה 0:6 את ברמן

המחזור ה-11 בגרמניה נמשך היום (ראשון) עם עוד הופעה מעוררת השראה וכבוד של דורטמונד. הצהובים-שחורים של יורגן קלופ ניצחו 0:4 בחוץ את האנובר משערים של שינג'י קגוואה ולוקאס באריוס. שטוטגרט נושמת סוף סוף מעט אוויר מעל הקו האדום, לאחר שדרסה ללא תנאי 0:6 את ורדר ברמן האומללה. באייר לברקוזן חזרה מפיגור לניצחון 1:3 על קייזרסלאוטרן בזכות צמד של השחקן הלוהט שלה סידני סאם.

האנובר - דורטמונד 4:0

אמרו שהלחץ של המקום הראשון יכריע אותם ושלא יהיה להם קל להתאושש מהתיקו הבינוני מול פאריס סן ז'רמן בליגה האירופית. אז אמרו. בורוסיה דורטמונד המשיכה להרשים בליגה הגרמנית והערב הביסה 0:4 את האנובר בחוץ משערים של שינג'י קגוואה, לוקאס באריוס ורוברט לבאנדובסקי. לקבוצה של יורגן קלופ זה היה ניצחון הליגה התשיעי בעשרת המחזורים האחרונים והיא הגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות אחרי ההפסד של מיינץ אתמול.

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11, כשמסירה של נורי שאהין הטורקי מצאה את קגוואה שמחוץ לרחבה בעט פנימה וקבע 0:1 לדורטמונד. המוליכה מצאה את השני בדקה ה-72, הפעם מרגליו של באריוס שכבש את שער הליגה השישי שלו. החגיגה של דורטמונד לא נגמרה ולמרות החמצת פנדל של שאהין בדקה ה-78 הצליחה למצוא את השלישי בדקה ה-81 מרגליו של רוברט לבאנדובסקי. קארים חאגי מהאנובר הורחק בדקה ה-77. בדקה ה-90 הצליחה דורטמונד למצוא את הרביעי, הפעם יאקוב בלשצ'יקובסקי היה המוציא לפועל וחתם 0:4 ענק למוליכה.

שטוטגרט - ורדר ברמן 0:6

תומאס שאף כבר עבר כמה משברים ב-11 שנותיו בורדר ברמן. אין ספק שהתקופה בה נמצאת הקבוצה כרגע היא אחד המשברים הגדולים ביותר בתקופה הזו. הערב ספגה הקבוצה תבוסה מחפירה של 6:0 על ידי שטוטגרט, שעד המחזור הנוכחי ניצחה רק פעמיים העונה. לברמן זהו הפסד ליגה שני ברציפות והפסד שלישי בתוך שבוע, לאחר שהפסידה בליגת האלופות 2:0 לטוונטה בבית במהלך השבוע.

צמד של קקאו ושערים של שיפריאן מאריקה, כריסטיאן גנטנר, גאורג נידרמאייר וארתור בוקה השלימו את ההשפלה הגדולה. שטוטגרט עלתה למקום ה-14 בליגה, בעוד ברמן נותרה במקום ה-11 אך נראה שבכושר הנוכחי צפויים לה מאבקי תחתית. בנוסף, שתי הקבוצות החמיצו פנדלים כשבצד של ברמן זה היה טורסטן פרינגס, בעוד קקאו החמיץ בשטוטגרט.

באייר לברקוזן - קייזרסלאוטרן 1:3

הקבוצה של יופ היינקס ממשיכה להתקדם והיום הצליחה לחזור מפיגור לניצחון 1:3 משכנע מול העולה החדשה. פלוריאן דיק העלה את האורחת ליתרון, אך צמד של סידני סאם ואחד של פטריק הלמס סידרו לבאייר לברקוזן ניצחון ביתי חשוב ועלייה למקום השלישי בליגה עם 21 נקודות לעומת 24 של מיינץ ו-28 של דורטמונד המוליכה.

עדכון ראשון: 18:19

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully