וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה 0:2 את צ'לסי

צמד של טורס סידר לסקאוזרים ניצחון ליגה שלישי רצוף ויוקרתי במיוחד. ארסנל הפסידה לניוקאסל, סיטי ניצחה את ברומיץ'

המחזור ה-11 בליגה האנגלית נפתח אחר הצהריים (ראשון) עם הפתעה גדולה מאוד, כשניוקאסל ניצחה 0:1 את ארסנל באצטדיון האמירויות. אבל הסיפור הגדול באמת של המחזור הנוכחי הגיע מאצטדיון אנפילד. מי העז להספיד את ליברפול? האדומים חזרו בגדול לפרמיירליג כשהציגו משחק נפלא והנחילו לצ'לסי את הפסד הליגה השני שלה העונה, 0:2 בנאפילד. מריו באלוטלי הוביל את מנצ'סטר סיטי לניצחון 0:2 בחוץ מול ווסט ברומיץ', אך ספג גם כרטיס אדום שימנע ממנו לשחק בדרבי של מנצ'סטר ביום רביעי.

ליברפול - צ'לסי 0:2

מעטים היו מוכנים לשים את כספם על ניצחון של ליברפול לפני הערב. בכל זאת, המוליכה ספגה עד הערב שלושה שערים בלבד ב-10 משחקים והקבוצה של רוי הודג'סון ניצחה רק פעם אחת עד שני המחזורים האחרונים והייתה מתחת לקו האדום. אבל ליברפול שוב הוכיחה, כמאמר השיר, שהיא פשוט לעולם לא מתה, שיחקה נפלא, ניצחה 0:2 את הדאבליסטית ועלתה למקום התשיעי בליגה. עוד אחד שרשם קאמבק הוא פרננדו טורס שכבש צמד והכפיל את כמות השערים שהבקיע מאז פתיחת העונה. האם הספרדי הנפלא, שנפצע אשתקד ורשם מונדיאל מאכזב במיוחד, מתחיל סוף סוף לחזור לעצמו?

ליברפול מצאה את השער הראשון כבר בדקה ה-11, לאחר שדירק קאוט הכניס כדור עומק נפלא לטורס, שעבר מעל ג'ון טרי, והשאיר את החלוץ הספרדי לבד מול פטר צ'ך ומשם הוא יודע בדיוק מה צריך לעשות. 0:1 מוצדק לסקאוזרים שפתחו טוב יותר. השער השני הגיע עוד לפני הירידה למחצית בדקה ה-45. הפעם ראול מיירלש חטף לקול והעביר לטורס, שהשתלט על הכדור ושיחרר בעיטה אדירה מ-16 מטר לפינה הרחוקה, צ'ך אפילו לא זז.

במחצית השנייה צ'לסי הייתה עדיפה בהרבה וייצרה מספר מצבים מסוכנים, כשהגדול מכולם היה בדקה ה-86 כשבעיטה של ניקולא אנלקה נהדפה על ידי פפה ריינה למשקוף, דידיידה דרוגבה הגיע לכדור אך נבלם על ידי ג'יימי קראגר ברגע האחרון. בסיום, ליברפול רושמת ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בכל המסגרות, ועוד איזה ניצחון.

ארסנל - ניוקאסל 1:0

התותחנים של ארסן ונגר ממשיך במנהג הקבוע שלהם לבעוט בדלי אחרי כל פעם שהם ממלאים אותו. הפעם ספגה ארסנל הפסד בית שני העונה בליגה, 1:0 לניוקאסל, וגם שני בתוך ארבעה ימים בכל המסגרות, לאחר שהפסידה 2:1 לשחטאר דונייצק בליגת האלופות. האדומים נותרו במקום השלישי עם 20 נקודות בלבד, לעומת 23 של מנצ'סטר יונייטד ו-25 של צ'לסי. מנגד, המגפייס עלו למקום הרביעי עם 17 נקודות.

השער המפתיע של ניוקאסל הגיע ממש לפני המחצית בדקה ה-45. ג'ואי בארטון הגביה כדור חופשי ואנדי קארול עלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה. עם כל הכבוד לחלוץ שכבש את שערו השישי בליגה העונה, האחריות על השער כולה נופלת על שוער ארסנל לוקאש פביאנסקי שיצא רע מאוד ופיספס את הכדור. כנראה שארסן ונגר עדיין לא יכול לסמוך על הפולני הצעיר בעיניים עצומות. ארסנל שלטה עד הסיום, אך לא הצליחה להשיג את השוויון וספגה עוד הפסד מאכזב. אם זה לא הספיק לתותחנים, אז בדקה ה-90 הם גם נותרו ב-10 שחקנים לאחר שלורן קוסיילני הכשיל מאחור את ניל ריינג'ר.

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר סיטי 2:0

שבוע קשה מאוד עבר על רוברטו מאנצ'יני, אבל הודות לניצחון היום הוא והקבוצה היומרנית שלו זכו למנת חמצן. התכולים הגיעו אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ועוד אחד לא נעים נגד לך פוזנאן בליגה האירופאית, אבל צמד בכורה של מריו באלוטלי בדקות 20 ו-26 למעשה סגרו את הסיפור. ווסט ברום לא הצליחה לחזור גם במחצית השנייה ובו באותו זמן המשיך באלוטלי לגנוב את ההצגה, הפעם עם כרטיס אדום שספג בדקה ה-63, כשגם הקבוצה הביתית נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של יוסוף מולומבו בדקה ה-82.

דויד סילבה הכניס כדור עומק לקרלוס טבז שיישר לאמצע, שם חיכה מריו באלוטלי שדחק לפינה הרחוקה וקבע 0:1 למנצ'סטר סיטי. רק שבע דקות חלפו והחלוץ הפרובלמטי כבר מצא את השני. שוב סילבה הנפלא התחיל במהלך, הפעם הוא הכניס כדור עומק לבאלוטלי שעצר יפה עם העקב, הסתובב על חשבון המגן שלו ושיחרר בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2.

מה לא הספיק החלוץ האיטלקי לעשות במשחק? לקבל כרטיס אדום. אז גם את זה הוא עשה אחרי קטטה עם שחקני ברומיץ' בדקה ה-63. בדקה ה-82 נותרה גם הקבוצה הביתית ב-10 שחקנים לאחר שיוסוף מולומבו ספג כרטיס צהוב שני אחרי עבירה גסה.

עדכון ראשון: 17:24

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully