וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו זכתה בתחרות ITF באוסטרליה

המחבט מספר שתיים של ישראל והמדורגת במקום ה-327 בעולם רשמה זכייה שנייה ברציפות. "שיחקתי מעולה", אמרה

תואר שני רצוף למחבט מספר שתיים של ישראל, יוליה גלושקו, המדורגת במקום ה-327 בעולם. לאחר שזכתה לפני כשבועיים בתחרות ה-10,000 בעכו, זכתה היום (ראשון) גלושקו לראשונה בקריירה בתחרות ITF אשר התקיימה באוסטרליה וחילקה פרסים בגובה 25 אלף דולר. במשחק הגמר שהתקיים הבוקר ניצחה גלושקו את איזבלה הולנד האוסטרלית, המדורגת במקום ה-557 בעולם. לאחר משחק חצי הגמר בו עבדה קשה במיוחד, הפעם השיגה הישראלית ניצחון קל- 1:6,2:6.

בסיום המשחק אמרה גלושקו: "שיחקתי מעולה כמו כל השבוע. אני מקווה להמשיך ככה גם בשבוע הבא". בעקבות הניצחון תזכה גלושקו ב-50 נקודות שיקדמו אותה אל סביבות המקום ה- 275 בעולם. דירוג השיא של גלושקו עומד כיום על 263, מאוגוסט 2009. בשבוע הבא תשחק גלושקו תחרות נוספת באוסטרליה ותתחיל ישירות מבית הגמר, לאחר שקיבלה כרטיס חופשי בעקבות ההישג המרשים בתחרות הנוכחית.

בחצי הגמר, שהתקיים אתמול, גברה הישראלית על ג'סיקה מור האוסטרלית, המדורגת במקום ה-250 בעולם. גלושקו פתחה לא טוב והפסידה את המערכה הראשונה 7:6. גם המערכה השנייה נפתחה רע וגלושקו כבר נקלעה לפיגור 3:0 ו-5:3 - אך הצילה ארבע נקודות משחק שמהן חזרה לניצחון 5:7. גם המערכה השלישית לא הלכה קל. גלושקו שוב פיגרה, הפעם 4:1, אך במשחק הירואי חזרה כדי לנצח 4:6 בסיומן של למעלה משלוש שעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully