וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף ניצח את חימקי 80:86

סנט פטרסבורג הכניעה את יריבת מכבי ת"א. קאחה לבוראל ניצחה את ולנסיה 67:81, 8 נקודות ללימונד בניצחון מנורקה

ארבעה ימים לפני שתארח את מכבי תל אביב, נחלה היום (שבת) חימקי מוסקבה את הפסדה הראשון העונה ברוסיה, כאשר נכנעה 86:80 לספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף. המשחק הלך צמוד ברוב אורכו, כאשר רבע אחרון מצוין של 20:28 מצד סנט פטרסבורג סידר לה את הניצחון היוקרתי, השלישי שלה העונה, שהעלה אותה באופן זמני למקום השני בטבלה.

הנרי דומרקאנט התפוצץ בשורות קבוצתו של צביקה שרף עם 33 נקודות אדירות (5 מ-6 ל-3, 7 ריבאונדים) כאשר מנגד, מכבי תל אביב תיאלץ לשים עין ביום חמישי על קרזימיר לונצ'אר (17 נקודות הערב), קית' לנגפורד (16), וזוראן פלאניניץ' (14).

קבוצה נוספת מבית א' ביורוליג דווקא ניצחה היום, ומדובר בקאחה לבוראל, שרשמה 67:81 נאה על ולנסיה. פרננדו סן אמטריו הוביל חמישה שחקנים בשורות האלופה בספרות כפולות עם 15, כאשר מירזה טלטוביץ', מרסליניו הוארטס ונמניה בייליצ'ה הוסיפו 14 כ"א. את המפסידים הוביל דושקו סבאנוביץ' עם 19.

לריאל מדריד זה הלך הרבה יותר קל, כאשר הקבוצה המשתפרת של מסינה הביסה 53:83 את סן סבסטיאן. סרחיו רודריגז וסרחיו יול הובילו את הבלאנקוס עם 14 נקודות כל אחד.

רביב לימונד קיבל 31 דקות בניצחון של מנורקה 57:60 על גרנאדה. הגארד הישראלי סיים עם 8 נקודות באחוזים רעים (4 מ-13 מהשדה), וסייע לקבוצתו לעלות למאזן של 3 נצחונות ו-3 הפסדים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully