וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "אשדוד ידועה בחוסר היציבות, מקווה שזה ייפסק"

7.11.2010 / 14:22

אשדוד רשמה ניצחון שני ברציפות, משה אוחיון מצפה שהמגמה החיובית תימשך ומספר: "המטרה שלי היא לחזור לנבחרת"

הניצחון הנאה של מ.ס אשדוד אמש (שבת) בסכנין (0:2) נתן הרבה אוויר לקבוצה, שהצליחה לראשונה העונה לחבר שני ניצחונות רצופים. הניצחון הושג ללא דמיטאר מקרייב, שסובל מפציעה בקרסולו, כאשר הקפטן משה אוחיון והחלוץ עידן שריקי כבשו. שריקי, אגב, שיחק אמש עם החולצה מספר 10, לאחר ששיחק כל הקריירה עם המספר 14. החלוץ שבר בצורת הבקעות ארוכה וכעת הוא שוקל להחליף את המספר באופן קבוע.

מי ששוב זכה למחמאות מהצוות המקצועי הוא השוער יוסי שקל, שהצליח, פעם נוספת, לשמור על רשת נקייה. עד כה מאזנו של שקל עומד על ספיגת שער אחד בלבד בשלושת המשחקים בהם פתח בהרכב על חשבון סטויקיץ', שבשלב זה מיובש על הספסל.

"אני שמח על הניצחון, זה מאוד חשוב לנו ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה", אמר משה אוחיון, "השערים הם אלה שעשו את ההבדל בינינו לבין סכנין, כי הם שלטו במגרש. הכי חשוב מבחינתנו לשמור על יציבות, חובה שתהיה ליכולת הזאת המשך. אשדוד ידועה בחוסר היציבות שלה, אני מקווה שהעונה זה לא יקרה לנו".

אוחיון התייחס למטרות הקבוצה עד סיום העונה ואמר: "קודם כל שישחקו כל הזמן שחקנים צעירים כמו מול סכנין. חשוב שהם יצברו ביטחון ואני מקווה שנהיה באחד המקומות למעלה בטבלה. אסור לשכוח שהתחלנו לא טוב העונה ועכשיו צברנו שני ניצחונות. אני מקווה שיהיה המשך לזה. מוקדם עדיין להגיד שהניצחון הזה זו הצהרת כוונות, אנחנו בסך הכל במחזור ה-9 והליגה עוד ארוכה. הכי חשוב שנלמד מהטעויות שאנחנו עושים כי יש פה קבוצה צעירה מאוד, אבל מה שחשוב זה שהקבוצה נראית טוב ושנמשיך כך. הבעיה אצלנו בארץ שאחרי שני הפסדים אתה כבר מועמד לירידה ואחרי שני ניצחונות אתה כבר בפלייאוף העליון".

אוחיון נמצא לאחרונה בכושר יוצא מהכלל, ועד כה הספיק לכבוש כבר שבעה שערים במדי אשדוד: "אני שמח שאני עוזר לקבוצה ומבקיע שערים וגם יצא לי לבשל את השער השני. כשהעונה מתחילה אתה מציב לעצמך מטרות, ושלי היו לחזור לנבחרת. על נבחרת תמיד חושבים, אם ירצו אותי שם אני אשמח לחזור ואני מקווה לשמור על היכולת הטובה שאני מציג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully