וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: "שחקנים יהיו תחת זכוכית מגדלת עד ינואר"

7.11.2010 / 13:41

אצל נועלת הטבלה מחכים לחלון ההעברות, אז מתכננים לבצע לא מעט שינויים, וטוענים כי מעמדו של שלומי דורה יציב לעת עתה

הפועל רמת גן רשמה אמש (שבת) בבאר שבע את הפסדה השישי העונה (2:0) בתשעה מחזורים במסגרת ליגת העל, כשנכון לעכשיו נראה שהקבוצה נמצאת בדרך הבטוחה לליגה השנייה. האורדונים שוב לא כבשו שער וחזרו מהנגב ללא נקודות. בינתיים, במועדון טוענים כי מעמדו של המאמן שלומי דורה יציב לחלוטין ושאופציית החלפתו כלל לא עולה על הפרק. ברמת גן מתכננים שינויים גדולים בסגל בחלון ההעברות בחודש ינואר כשמי שנמצאים על הכוונת ועלולים להיחתך מהקבוצה הם בעיקר הזרים המאכזבים: הבלם פאבלו בונדיאה, הקשר קלאודיו ריברו והחלוץ קרום ביבישקוב, אם כי יש גם שחקנים ישראלים שמעמדם בסכנה.

מחר (שני) יחל להתאמן בקבוצה המגן דודי פדלון, שחקן חופשי העונה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו. במידה שברמת גן יחליטו לצרפו לא תצטרך הקבוצה להמתין לינואר בשל היותו שחקן חופשי ללא חוזה.

"אני מודע לעובדה שהקבוצה נמצאת בסיטואציה לא קלה", אמר המנכ"ל החדש אלון קיטלמן, שנכנס לתפקידו בשבוע שעבר. "אני מאוד אוהב אתגרים והסיטואציה הלא קלה לא מנעה ממני ליטול את התפקיד. אם לא הייתי אופטימי לא הייתי לוקח את זה על עצמי. אני הרבה יותר ממאמין שאפשר להוציא את העגלה מהבוץ ואני בטוח שזה יקרה. נעשה קצת שינויים, קודם כל שינוי ברוח הקרב של השחקנים ואחר כך גם שינויים פרסונליים במצבת השחקנים, נצטרך לחזק את הקבוצה והכי חשוב לנצח, ככה יוצאים מהבוץ. עדיין מוקדם לדבר על שחקנים שישוחררו כי יש עוד זמן ויכול מאוד להיות ששחקנים שייתנו את התחת עד ינואר ישנו את מעמדם. עד ינואר יש בהחלט הרבה שחקנים שיהיו תחת זכוכית מגדלת".

המנכ"ל שמדבר על שינויים פרסונליים, מודע לעובדה שעד ינואר תצטרך הקבוצה לצבור נקודות כדי לשרוד: "יש כאן שחקנים שכבר עשו חמש נקודות ואין סיבה שהם לא יצברו עוד. אני עדיין לא מספיק זמן במערכת כדי להסביר מה לא עובד, בעוד שבוע-שבועיים אני בטח אהיה יותר חכם. מהניסיון שלי בכדורגל, אני יודע שגם אחרי חמישה או שישה משחקים אפשר להתחיל לנצח, זה לא נמשך לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully