וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: "לא קל להתרגל לתפקיד חדש"

פורוורד מיאמי סיפר על התאקלמותו לצד וויד ולברון. כריס פול מרוצה: "הקטע המטורף זה שאנחנו עדיין לא שומרים כמו שצריך"

אחרי ההפסד השני בשישה משחקים, מיאמי ידעה שבמשחק הלילה (בין שבת לראשון) מול ניו ג'רזי פשוט אסור לה לפשל. ואכן, ההיט לא התקשו במיוחד לגבור על הנטס 89:101, בעיקר תודות לרבע שלישי של 17:32. ההבדל העיקרי, לדעת אריק ספולסטרה, היה במגרש הפתוח: "אנחנו רוצים להיות קבוצה אתלטים, אקספלוסיבית, בשני צידי המגרש. השחקנים שלנו אוהבים את המגרש הפתוח, אנחנו פשוט צריכים להזכיר להם כיצד להגיע לשם".

החדשות הטובות מבחינת ההיט הגיעו מכיוונו של כריס בוש, שסוף סוף הועיל בטובו להופיע ולראשונה העונה חצה את גבול 20 הנקודות עם 21 ו-10 ביקורים בקו העונשין. "לפעמים אני קצת הולך לאיבוד, כי זה שונה. אני לא יודע מתי לחתוך, ולשחק עם לברון ו-וויד, זה קורה מהר", אמר הפאוור פורוורד על המשחקים הראשונים. "התהליך הזה, להתרגל לתפקיד חדש, לא היה קל לי. אני פשוט צריך להיות אותו השחקן שהייתי תמיד, ולא לדאוג לזה".

בנוסף לבוש, גם לברון ו-וויד נראו קצת יותר מחוברים. השיא הגיע ברבע השלישי, כאשר ג'יימס לקח ריבאונד, מסר לוויד, שטס למתפרצת, הרים את הכדור מעלה, ולברון הגיע מאחור כדי לסיים אותו עם הדאנק שהקפיץ את האולם. "סוף סוף קיבלתי הזדמנות למסור לו להאלי-הופ, ניסיתי לעשות את זה כבר שבעה משחקים". לברון היה מרוצה גם הוא: "המשחק הלילה היה עוד אחד מהמשחקים האלה שהראנו התלהבות לשחק אחד עם השני".

ברנדון ג'נינגס מתוסכל מההפסדים: "זה נהיה די מעצבן"

רבים חשבו כי אחרי הניצחון הגדול על מיאמי, ניו אורלינס תספוג את הפסדה הראשון העונה 24 מאוחר יותר, במילווקי. אלא שההורנטס של העונה קרוצים מחומר מיוחד, כך נדמה, כאשר הלילה (בין שבת לראשון) עלו הצרעות למאזן של 0:6, אחרי 81:87 נאה על הבאקס המאכזבים משהו. הניצחון הושג הרבה בזכות דייויד ווסט, שדייק ב-10 מ-12 נסיונותיו מהשדה, בדרך לשיא עונתי של 25 נקודות. "ידעתי שאולי נהיה קצת יותר איטיים בגלל שהיה לנו משחק קשה בלילה שלפני, אבל הגבנו. החבר'ה עשו מהלכים גדולים לקראת הסיום", החמיא הפאוורד פורוורד לחבריו.

כריס פול, שהסתפק הפעם ב-14 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות, הוסיף: "הדבר המשוגע הוא שכרגע אנחנו עדיין לא שומרים כפי שאנחנו צריכים, וזה אומר הרבה על הקבוצה שלנו. אנחנו פשוט כועסים כשקבוצות אחרות קולעות עלינו".

מנגד, הבאקס צונחים למאזן של 5:2, לא מעודד במיוחד לקבוצה שאמורה היתה להילחם על המקומות הראשונים בצמרת המזרח. "זה היה משחק מכוער עבורנו", אמר ברנדון ג'נינגס. "זה מתחיל להיות מגוחך, כי בכל יום קורה לנו משהו אחר - קליעות לא נכנסות, ואנחנו פשוט מתפרקים. הדברים לא הולכים כמו שצריך, וזה נהיה די מעצבן. אנחנו חייבים לעשות משהו לפני שזה יהיה מאוחר מדי".

יוסטון אופטימית, למרות הכל

שבוע וחצי חלף מאז החלה עונת ה-NBA, וקבוצה אחת בלבד עדיין לא זכתה לטעום את טעמו המתוק של הניצחון. לקבוצה הזאת קוראים יוסטון רוקטס, וספק אם מישהו האמין שדווקא היא זו שתעמוד על מאזן נוראי של 5:0. הלילה (בין שבת לראשון) נכנעו הרוקטס 124:121 לסן אנטוניו אחרי הארכה, אם בניגוד לארבעת המשחקים הראשונים, הפעם בקבוצה מטקסס יצאו מעודדים. בעיקר משום שבחלק גדול של המשחק נאלצו הרוקטס לשחק ללא קווין מרטין וארון ברוקס הפצועים, בעוד יאו מינג בכלל לא התלבש.

"אני גאה בצורה בה שיחקנו והצלחנו להילחם ולחזור למשחק", אמר ריק אדלמן בסיום. "עם זאת, אין לנו סיפוק בהפסד. אנחנו צריכים ניצחון. אני חושב שזה יכול היה להיות מצוין עבור החבר'ה שלנו לקבל פרס ולצנח, אבל זה לא קרה". שיין באטייה, שהחטיא צ'אנס לשלוח את המשחק להארכה שניה בסיום, הוסיף: "צריך לחיות עם התוצאות האלה. נתנו את הכל. אנחנו לא מסתכלים על הטבלאות. כשנבוא ונשחק כדורסל, הנצחונות יבואו".

מנגד, גרג פופוביץ' דווקא לקח את הצדדים הפחות טובים מהמשחק, בעיקר איבוד היתרון של קבוצתו. "איבדנו פוקוס. אנחנו צריכים להיות במוד התקפי כל הזמן". על טוני פארקר, שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה, אמר המאמן הוותיק: "הוא עשה עבודה נפלאה הלילה ונשאר אגרסיבי. הוא שיחק פשוט מצוין בהארכה".

* שחקן שארלוט בובקטס, סטיבן ג'קסון, נקנס הלילה ב-50 אלף דולר בגלל העלבת שופט. המאורע קרה לאחר שהפורוורד ספג עבירה טכנית מהשופט סטיב ג'ייבי במשחק האחרון של הבובקטס נגד דטרויט, כאשר לאחר המשחק ניגש ג'קסון והחל "לדבר בצורה לא נאותה" כלפי השופטים, לפי דובר הליגה טים פרנק.

השחקן עצמו קיבל את העונש בתסכול אופייני: "50 אלף דולר? זה המון כסף. אבל ברוכים הבאים לחיים של סטיבן ג'קסון. אנשים לא אוהבים שאני אומר מה שאני חושב, ויש להם את הכוח לקנוס אותי, אין לי מה לעשות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully