וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק מנצחת 0:9, והמאמן עדיין לא מרוצה

למרות שקרעה 0:9 את אברדין, ניל לנון חושב שיש עוד מקום רב לשיפור. מנג'ר אברדין מקגי: "ממשיך, אלא אם יחשבו אחרת"

אמנם רק לפני כשבועיים הביסה פ.ס.וו איינדהובן את פיינורד 0:10, אבל אמש (שבת) נרשמה עוד תוצאה מדהימה ונדירה בכדורגל האירופי הבכיר, הפעם בליגה הסקוטית במסגרת המחזור ה-11, כשסלטיק הביסה 0:9 את אברדין. לאור הניצחון עלתה הקבוצה הקתולית למקום הראשון עם 30 נקודות, כשריינג'רס תוכל לשוב לשם כשהיא מפגרת בשתי נקודות אחריה ועם משחק חסר, אותו היא תשלים היום מול האחרונה בטבלה, סט. מירן.

אלא שלמרות השיא שקבעה הקבוצה הירוקה-לבנה בתולדות הליגה הבכירה של סקוטלנד עם הניצחון, המנג'ר ניל לנון לא היה מרוצה. "אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהמקום שאני רוצה שנהיה בו", אמר לנון, עם זאת הוסיף: "התוצאה אכן מראה שיש שיפור במשחק שלנו. מבחינת הניצחון זה היה מדהים. להבקיע תשעה שערים נגד כל קבוצה זה הישג ענק, זה קורה פעמים נדירות. ננסה לקחת את הדברים החיוביים מהתוצאה הזו, אבל אנחנו יודעים שמחכה לנו כבר משחק קשה נגד הארטס ביום רביעי, ושם זה יהיה תסריט אחר לגמרי. מצפה לנו שבוע לא קל כך שאין מקום לנוח על זרי הדפנה".

לנון שיחק ב-2003 בסלטיק והפסיד אליפות, לא פחות, בגלל הפרש שערים, כך שהוא לבטח מעריך את השיפור ביחס, שעומד לאחר הניצחון על 24+ (7:31), בעוד ששל רינג'רס הוא 17+ (9:26). "יש אפשרות שזה שוב יקרה, אז זה חשוב. אני הפסדתי בעבר בגלל יחס שערים. מבחינה פסיכולוגית ניצחון כזה נותן הרבה מאוד לשחקנים ושולח מסר חד לליגה".

מן העבר השני, מנג'ר אברדין מארק מקגי לא מתכוון להתפטר לאחר התבוסה הקשה. למקגי זו עונה שנייה בקבוצה, בה הוא נחשב לגיבור עוד מהיותו שחקן במועדון. "אני רוצה להמשיך להיות המאמן", אמר. "יש כאן קבוצת שחקנים שאפשר לעשות איתם משהו. המשחק הזה היה אסון מבחינתנו אבל זה לא משנה את הדעה שלי לגבי זה שאני רוצה להמשיך להיות כאן ורוצה לצאת למשחק הבא של הקבוצה, אלא אם כן מישהו במועדון יחשוב אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully