וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "כרגע אטו הוא היחיד שמבקיע"

מאמן אינטר מודע לבעיית הכיבוש של הקבוצה, ומודאג לא פחות ממכת הפציעות שפוקדת אותה. חשש שסמואל גמר את העונה

אינטר סיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 מביש ביותר בסן סירו עם ברשיה מתחתית הטבלה, במסגרת פתיחת המחזור ה-10, כשרק פנדל של סמואל אטו הציל את הנראזורי מהפסד מחפיר, זאת לאחר שברשיה הוליכה כבר מהדקה ה-14 לאחר שער של אנדריאה קראצ'ולו, שסיחרר את וולטר סמואל.

אגב סמואל, ייתכן שבלם אינטר גמר את העונה לאחר שנתגלה כי הוא קרע את הרצועה בברכו. "זה נראה רע", אמר רפא בניטז בתום התיקו, כאשר למאמן הספרדי היה נוח הרבה יותר להתעכב על רשימות הפצועים מאשר על התיקו המאכזב מאוד. "ווסלי סניידר התעלף בחדר ההלבשה. מייקון סבל מבעיה בברכו. היו יותר מדי בעיות במשחק שמנענו מאיתנו לשלוט בו.

"ב-10 הדקות הראשונות של המשחק שיחקו טוב, אבל אחרי שברשיה הבקיעה המשחק הפך להרבה יותר קשה מבחינתנו", הוסיף בניטז. "אני חושב שהשופא צדק עם הפנדל שהוא העניק לנו". עם זאת, בניטז מודע לבעיית ההבקעה של הקבוצה, שהבקיעה עד כה 12 שערים ב-10 משחקים: "כרגע, אטו הוא היחיד שכובש".

מי שחושש עוד מבעיית הפציעות הוא הנשיא מאסימו מוראטי: "זה היה משחק ללא מזל עבורנו. זה לא קל לשחקנים להתמודד מבחינה פסיכולוגית כאשר הם רואים לא מעט חברים שלהם נפצעים", היטיב לתאר זאת מוראטי כאילו מדובר בשדה הקרב.

בשבוע הבא ייערך הדרבי הגדול של מילאנו כאשר לאחר שנים של עליונות ייתכן שהפעם הנראזורי יגיעו דווקא מעמדת נחיתות. אם מילאן תנצח את משחק החוץ שלה נגד בארי היא אף תגיע מהמקום השני, אחד לפני אינטר. "האמת שאני לא חושב כרגע על הדרבי", אמר מוראטי. "אני חושש מאוד מהפציעות שלנו וזה מה שמטריד אותי, בעיקר סמואל כי זה נראה לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully