וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "איבדנו ניצחון בטוח ב-10 דקות"

מאמן באיירן מינכן ביכה את ה-3:3 נגד מנשנגלדבך: "במחצית הראשונה עוד שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו העונה"

נראה שבכל פעם העונה שבאיירן מינכן כבר נראית בדרך למומנטום טוב, היא מתעקשת לירות לעצמה ברגל. היום (שבת) פגשה הדאבליסטית הגרמנית את האחרונה בטבלה, בורוסיה מנשנגלדבך, אבל לא יכלה לה ונפרדה ממנה ב-3:3 מאכזב. אחרי 11 מחזורים באיירן מפגרת מאחורי המוליכה דורטמונד בתשע נקודות, כשלזו עוד משחק חסר.

"חדר ההלבשה שלנו היה מאוד רועש אחרי המשחק", הודה המאמן לואיס ואן חאל, שקבוצתו איבדה יתרון 1:2, החמיצה פנדל (בסטיאן שווינשטייגר) ולא ניצלה 79 אחוזי החזקה בכדור במחצית הראשונה, "הייתי מאוד מאוכזב וגם קצת כעסתי על השחקנים. במחצית עוד אמרתי להם שזו הבאיירן הכי טובה שראיתי העונה".

באיירן כאמור הוליכה 1:2, אבל גלדבך הפכה עם צמד מהיר בדקות 56 ו-60 ורק שער של פיליפ להאם בדקה ה-82 חילץ עבורה נקודה. המאמן ההולנדי הוסיף: "איבדנו ניצחון בטוח ב-10 דקות וזה דבר שאסור שיקרה לקבוצה מהטופ. הזהרתי את השחקנים שלי שמנשנגלדבך תהיה הרבה יותר אגרסיבית במחצית השנייה. במחצית הראשונה שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו השנה, אבל החמצנו".

המאמן בילה חלקים נבחרים מהשבוע שעבר בהתקוטטות פומבית עם בכירי המועדון ובעיקר אולי הנס שביקר אותו בחריפות, אבל לפחות בינתיים אלו נשמעו יותר עצורים והיו"ר קארל היינץ רומיניגה הסתפק בלהגיד ש"התיקו הזה מרגיש כמו הפסד. עשינו לעצמנו חיים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully