וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עצרה את ראן

הקבוצה של פרדריק אנטונטי החמיצה הזדמנות לעלות לפסגה עם 1:1 ביתי עם ליון. סנט אטיין הפסידה בבית 2:1 ללוריין

המחזור ה-12 בצרפת נפתח הערב (שבת) עם מעידה נוספת של ראן, שהסתפקה בתיקו 1:1 מול ליון והחמיצה הזדמנות לעלות לפסגה על חשבון ברסט, שתתארח אצל ליל מחר. בורדו איכזבה עם 1:1 ביתי עם ולנסיין והתרחקה עוד יותר ממאבקי הצמרת. גם סנט אטיין איבדה גובה עם הפסד ביתי 2:1 ללוריין. ארל אביניון הקטנטנה רשמה ניצחון בכורה בליגה העליונה עם 2:3 דרמטי על קון.

ראן - ליון 1:1

אחרי שבאמצע השבוע שוב נדחה המשחק המסקרן שלה מול מארסיי, המשיכה ראן לאבד גובה עם תיקו ביתי מול ליון. הקבוצה של פרדריק אנטונטי, שבמשחקה האחרון מעדה בבית מול מונפלייה, עלתה ליתרון מוקדם כבר בדקה הרביעית של החלוץ הצעיר ז'ירס אקוקו, אבל מישל באסטוס איזן בדקה ה-54 ומנע מהקבוצה של קלוד פואל לרשום הפסד ליגה ראשון אחרי ארבעה משחקים.

בורדו - ולנסיין 1:1

אחרי ששמטה עוד שתי נקודות באמצע השבוע עם תיקו 2:2 במשחק השלמה מול מונאקו, ניצלה הפעם הקבוצה של ז'אן טיגאנה מהפסד בדקות הסיום. דויד דוקורטיו הוותיק העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-18, ולאחר שז'וסייה החמיץ פנדל בדקה ה-50 היה נדמה שבורדו תישאר ללא נקודות, אבל ארבע דקות לסיום השווה מוסא מאזו וחילק את הנקודות.

סנט אטיין - לוריין 2:1

גם סנט אטיין איבדה הזדמנות להיצמד לפסגה עם מעידה ביתית לא מתוכננת. הירוקים רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כשמנגד לוריין המשתפרת טיפסה עד המקום השביעי. קווין גאמיירו נתן לאורחים יתרון בדקה ה-22, ואחרי שבקארי סאקו איזן בדקה ה-56 השלים גאמיירו צמד בדקה ה-82 והשאיר את סנט אטיין ללא נקודה.

ארל אביניון - קון 2:3

בשעה טובה יכולה גם ארל אביניון הצנועה להתהדר בניצחון ראשון, אחרי שתי תוצאות תיקו ותשעה הפסדים עד כה. קון הייתה זו שהוליכה ראשונה משער של יוסף אל עראבי (10), אבל גאל ז'רמני השווה (24), וקאבה דיאוורה ניצח את המשחק בצמד (33, 76), כשבתווך איזן קנדיה טראורה (66).

סושו - אוקזר 1:1

אוקזר נבלמה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים והחמיצה הזדמנות לעלות לחלק העליון. פרדריק סמאריטנו כבש לאורחים בדקה ה-24, אבל מודיבו מאיגה נתן לסושו את השוויון שמונה דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully