וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו עדיין מחמיצים המון"

6.11.2010 / 21:35

גם מנג'ר מכבי ת"א אבי נמני מודה שלמרות הניצחון על אשקלון, היכולת ההתקפית לוקה. עזורי: "לא בא בטענות לשחקנים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב חגגו הערב (שבת) עלייה למקום הראשון בליגת העל, הישג שאוהדיה מתקשים לזכור את הפעם האחרונה שציינו אותו. הניצחון 0:2 על הפועל אשקלון בבלומפילד מיקם את הצהובים בפסגה לפחות זמנית, עד למשחק בין הפועל תל אביב למכבי חיפה ביום שני. ובמקביל לתוצאה עצמה יזכרו במכבי תל אביב בימים האחרונים גם את כמות ההחמצות הגבוהה במשחק, ואת העובדה שההכרעה הייתה יכולה להגיע כבר במחצית הראשונה והגיעה בסופו של דבר רק בתוספת הזמן עם השער השני במשחק של ג'יבריל סידיבה.

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני התייחס בסיום המשחק ליכולת ההתקפית של שחקניו ואמר: "אנחנו מסתכלים על כמות המצבים שהגענו אליה שהייתה ממש גדולה, כמות שלא הגענו אליה מתחילת העונה. אנחנו עדיין מחמיצים המון, וזה ככה מתחילת העונה. יהיו משחקים שנצטרך על אחת כמה וכמה לנצל את המצבים. צריך גם לתת מילה טובה לשוער שלהם. אנחנו מרוצים מהניצחון, זה משחק שהיה יכול להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה, אבל אנחנו עם הפנים קדימה".

מאמן הפועל אשקלון גיא עזורי סיכם: "בסך הכל עשינו בכלים שיש ברשותנו את המקסימום, הקבוצה לחמה ושיחקה טוב, אבל הפסדנו את המשחק הזה בכדור נייח מגול מקרי יחסית, למרות שמכבי הייתה טובה יותר ושלטה במשחק. אבל כששחקנים עושים את המקסימום אין לי מה לבוא בטענות. בסופו של דבר אתה יכול לעמוד טוב, לשחק טקטי ולעשות הכל, אבל היכולת האישית מנצחת משחקי כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully