וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 67:75 את קאחסול

יומיים אחרי הפסד הבית לפנרבחצ'ה/אולקר, התאוששה אלופת אירופה בליגה. מיקאל הצטיין עם 23 נק'. ניצחון לדרוקר ואריס

יומיים בלבד אחרי ההפסד הביתי לפנרבחצ'ה/אולקר, חזרה ברצלונה הערב (שבת) לליגה המקומית שלה וניצחה בחוץ 67:75 את קחאסול. פיט מיקאל, שקלע 17 נקודות מול הטורקים, הצטיין שוב והוביל את קלעי אלופת אירופה עם 23 נקודות ושישה ריבאונדים. ארזם לורבק ובונפיס נדונג תרמו 10 כל אחד. חואן קרלוס נבארו תרם תשע נקודות, כולן מחוץ לקשת. לואיס בולוק, אקס ריאל מדריד, הוביל את קלעי קחאסול עם 13 נקודות והוסיף גם שלושה אסיסטים. פול דייויס תרם 12 נקודות.

פרטיזן בלגרד, שהפסידה בביתה למכבי תל אביב במחזור האחרון ביורוליג, חזרה לעצמה הערב עם ניצחון בליגה האדריאטית עם 64:84 על קיי.קיי זאגרב בבית. דווקא האורחים פתחו טוב יותר והוליכו ב-4 בסיום הרבע הראשון, אבל רבע שני של 15:27 של פרטיזן נתנה להם פיקוד על המשחק, ורבע האחרון של 10:23 סגר סופית את המשחק. ג'יימס גיסט, יאקה קלובוצ'ר וניית'ן ג'אוויי קלעו 12 נקודות כל אחד לפרטיזן. לזאגרב: קרונסלב סימון 14.

עוד אחד שיכול לחיייך הערב הוא שרון דרוקר, שקבוצתו אריס סלוניקי ניצחה 68:81 את פאוק בדרבי של סלוניקי. הקלע המוביל של אריס היה כריסטוס טאפוטוס, שצלף 22 נקודות וקלט גם חמישה ריבאונדים. פי ג'יי טאקר מיודענו הוסיף 17 נקודות ושמונה ריבאונדים. בפאוק הצטיין דוני מקגראת עם 20 נקודות, רואל מארשל הוסיף 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully