וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון בדרך החוצה מיובנטוס?

השוער לא הופיע לצילום קבוצתי ובאיטליה מעריכים כי הוא מתקרב לעזיבה למנצ'סטר יונייטד. דל נרי: "תשאלו אותו"

האם ימיו של ג'אנלואיג'י בופון ביובנטוס ספורים? על פי דיווח ב"קוריירה דלו ספורט" השוער האיטלקי נמצא בדרך החוצה מהמועדון כשמנצ'סטר יונייטד שוב מוזכרת כמועמדת לקלוט אותו. בופון, שמתאושש מניתוח בגבו ולא צפוי לחזור למגרשים לפני חודש ינואר, לא הופיע לצילום הקבוצתי ביום שישי וממעט להופיע במתקן האימונים ובמשחקים. כזכור, בופון לא שיחק מאז משחקה הראשון של איטליה במונדיאל.

המאמן לואיג'י דל נרי לא מתרגש מהדיווחים: "תשאלו אותו למה הוא לא נמצא כאן הרבה. אולי הוא היה צריך להיות במתקן האימונים כמה פעמים", אמר המאמן. כאמור, ההערכה באיטליה היא כי הנתק השורר בין הצדדים יביא לעזיבת השוער בן ה-32 לאנגליה אחרי תשע שנים רצופות במועדון.

בינתיים, ממשיכה יובה לסבול ממכת פציעות כאשר נודע שהבלם ניקולה לגרוטלייה והקשר מילוש קראסיץ' ייעדרו כחודש מהמגרשים. השניים מצטרפים לרשימה ארוכה הכוללת בין היתר את ג'ורג'יו קייליני, פאולו דה צ'לייה, זדנק גריגרה, ארמן טראורה ולאנדרו רינאודו. "הכל הולך נגדנו כרגע", אמר דל נרי בהתייחסו לפציעות. יובה תארח הראשון את צ'זנה והמאמן צפוי להרכיב את בלם הנוער פרדריק סורנסן ואת המגן השמאלי, פאביו גרוסו, שהיה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה וכלל לא נכלל בתוכניות של דל נרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully