וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזל: פדרר ודג'וקוביץ' ייפגשו בגמר

השוויצרי ניצח 2:6, 4:6 את רודיק, בעוד הסרבי ניצח 6:7, 4:6 את בן ארצו טרויצקי. לשניים זו תהיה פגישה שנייה בחודש האחרון

נובאק דג'וקוביץ', המדורג מספר 2 בטורניר באזל מסבב ה-500 של ה-ATP ומחזיק בתואר מהשנה שעברה, הצליח לעלות הערב (שבת) לגמר בשוויץ, לאחר קרב קשה מול בן ארצו ויקטור טרויצקי, בסיומו ניצח 6:7, 4:6. דג'וקוביץ' פתח את המשחק טוב, אך נשבר במשחקון ה-11 ואיפשר ליריבו להגיש לניצחון. טרויצקי לא הצליח לנצל את זה, נשבר בחזרה והמערכה הלכה לשובר שוויון. שם דג'וקוביץ' לא התקשה וניצח 4:7. גם המערכה השנייה הייתה צמודה, אך דג'וקוביץ' הצליח לשבור במשחקון השביעי בדרך ל-4:6 במערכה השנייה וניצחון במשחק כולו אחרי שעה ו-37 דקות.

דג'וקוביץ' יפגוש בגמר את רוג'ר פדרר המקומי, שניצח בקלות 2:6, 4:6 את אנדי רודיק האמריקני, במפגש הראשון בין השניים מאז גמר ווימבלדון הזכור מהשנה שעברה. פדרר הצליח להשיג שתי שבירות בכל מערכה והגיש 13 אייסים, לעומת ארבעה בלבד של יריבו ובסיום שיפר את מאזנו ל-20 ניצחונות מול שני הפסדים נגד רודיק. רק בוריס בקר ואיבן לנדל הגדולים מחזיקים במאזן זהה או גבוה מזה מול יריב ב-30 השנים האחרונות. פדרר ודג'וקוביץ' נפגשו רק לפני פחות מחודש בחצי הגמר בשנחאי, אז ניצח השוויצרי 5:7, 4:6.

בטורניר ולנסיה שבספרד (על סך פרסים של 1.357 יורו) יתמודדו בדרבי ספרדי בגמר דויד פרר (4 בטורניר) ומרסל גרנולרס. פרר גבר בחצי הגמר על המדורג 2 רובין סודרלינג 3:6, 6:3, 3:6 בעוד שגרנולרס ניצח את ז'יל סימון הצרפתי 4:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully