וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "נחיה עם זריקה כמו של אדי האוס בכל משחק"

כוכב ההיט הגן על ההחלטה לתת לגארד הוותיק לנסות ולהציל את מיאמי נגד ניו אורלינס. ארינאס חזר, האגרסיביות עוד לא

12 משחקים היו הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA והביאו איתם לא מעט דרמות והפתעות. ההפתעה הגדולה מכולן נרשמה בניו אורלינס, שם שמרו ההורנטס הנפלאים על מאזנם המושלם כאשר גברו על מיאמי המאיימת 93:96, ועלו ל-0:5 מרשים. "זה לא מפתיע אותי", אמר בסיום כריס פול הנהדר, שרשם 19 אסיסטים. "אנחנו מקצוענים, ופשוט צריכים להמשיך לשחק".

פול אף החמיא לחברו, אמקה אוקפור, שנתן את משחקו הטוב ביותר העונה, ואולי מאז שהגיע לקבוצה, עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים: "הוא היה יוצא מהכלל הלילה. בכל פעם שהוא עלה לפרקט הוא שיחק עם הרבה תשוקה, ואנחנו ניזונים מזה. הוא פשוט שיחק מצוין".

מנגד, הסיפור המרכזי אצל ההיט התרחש ממש בהתקפה האחרונה. בפיגור של 96:93 מיאמי לא הלכה לדווין וויד, וגם לא ללברון ג'יימס. במקום זה הכדור הגיע לאדי האוס, שניסה לשלוח את המשחק להארכה אך החטיא. "היה לו מבט מצוין", סינגר וויד, שמסר לגארד הוותיק את הכדור. "נחיה עם הזריקה הזאת בכל משחק, הוא קלעי מצוין ולרוע המזל זה לא נכנס".

עבור לברון, הנושא העיקרי הוא הגישה. "דבר אחד שאנחנו חייבים להמשיך וללמוד, זה שבכל פעם שאנחנו עולים לפרקט, לא משנה נגד מי, אנחנו לא יכולים פשוט להופיע. אנחנו חייבים לשחק עם אנרגיה, כי קבוצות יהיו נחושות לשחק נגדנו. אם לא תהיה לנו את האנרגיה הזו מוקדם, תמיד נצטרך להילחם לכל אורך המשחק, וכך היה היום".

המשחק הפיקנטי של הלילה היה ב-TD גארדן, שם התגוששו בוסטון ושיקגו. מצד אחד דוק ריברס, מצד שני טום תיבודו, עוזרו המוערך שהצטרף לבולס בקיץ החולף. בסופו של דבר זה נגמר ב-105:110 לסגנית האלופה, לא לפני שנאלצה לשרוד הארכה דרמטית מול שיקגו הנחושה.

"יש להם המון כלי נשק", אמר בסיום תיבודו לאקסית האהובה. "הם מנוסים, הם יודעים כיצד לנצח משחקים וקשה לשמור עליהם. יש להם יכולת אישית נהדרת, אבל אנשים לפעמים מתעלמים מהרצון הקולקטיבי שלהם לחלוק אחד עם השני".

ג'ואקים נואה, שבלט בשורות הבולס עם 26 ו-12 ריבאונדים, אכל את עצמו בעקבות איבוד כדור גורלי, בפיגור 108:105. "זה היה איבוד ענק, אסור לי לאבד כדור בסיטואציה כזאת". באשר לקבוצתו באופן מעט כללי יותר, אמר הסנטר האנרגטי: "אני חושב שאנחנו עדיין לא שם, אבל אנחנו קרובים. אני בטוח שנשתפר, ואז, כל החרא שאנשים מדברים עכשיו יחזור וירדוף אותם. כשזה יהיה חשוב, אנחנו נהיה מוכנים".

ארינאס מחפש אגרסיביות, וול את הכדור

ומפיקנטריה, לקאמבק של הלילה. לראשונה מאז ה-5 בינואר, שב סוף סוף גילברט ארינאס לפרקט. זה קרה כשוושינגטון שלו הגיעה למדיסון סקוור גארדן, ונכנעה לניקס 112:91. אייג'נט זירו, שהחמיץ את 50 המשחקים האחרונים של העונה שעברה בעקבות תקרית האקדח ונעדר מפתיחת העונה הנוכחית בשל פציעה, קם מהספסל ונראה מצוין, בדרך ל-18 נקודות - 14 מהן ברבע האחרון.

"את הזריקות הראשונות קצת הכרחתי", הודה ארינאס בסיום. "ברבע האחרון הרגשתי נוח. לא שיחקתי הרבה זמן, החברים צעקו לי להיות אגרסיבי ואני אמרתי - 'שכחתי כיצד'". החצי השני של הקו האחורי המרתק של הוויזארדס, ג'ון וול, קלע 13 נקודות באחוזים רעים ואיבד תשעה כדורים. בסיום הוא לקח אחריות: "אני מנהיג, אני צריך לדעת להנהיג טוב יותר ולקבל החלטות טוב יותר. כדי לנצח משחקים אצטרך לאבד פחות", הודה הבחירה הראשונה בדראפט.

* הלילה (בין שבת לראשון, 04:00) יתחיל ערוץ הספורט לשדר את עונת ה-NBA, כאשר יעביר בשידור ישיר את משחקם של סקרמנטו ועמרי כספי מול ממפיס בערוץ 5. בלילה שבין שני ושלישי (02:00) ישדר ערוץ 5+ לייב את המפגש בין בוסטון ודאלאס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully