וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "אין קבוצה שאי אפשר לעצור"

ליברפול והודג'סון מגיעים אופטימיים למשחק מול צ'לסי (18:00, ספורט 1). אובי מיקל חושש: "הם יילחמו מולנו על החיים שלהם"

עד לא מזמן, לא היינו מופתעים לקבל את הקרב הגדול בין צ'לסי וליברפול בחצי גמר ליגת האלופות, נניח. אלא שהמשחק הערב(ראשון, 18:00, ספורט 1) באנפילד יהיה דווקא סוג של מפגש קצוות: הבלוז מוליכים את הטבלה באין מפריע, האדומים ממרסיסייד הצליחו לחמוק מהקו האדום סוף סוף, אך עדיין בין שתי האימפריות האלה מפרידות לא פחות מ-13 נקודות, ואנחנו בסך הכל במחזור העשירי.

הבלוז ניצחו 12 פעמים ב-26 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כאשר צ'לסי מגיעה לאנפילד עם שישה ניצחונות בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. אם מוסיפים לכך את ה-1:4 הקליל על ספרטק מוסקבה בליגת האלופות, שהעלה אותה באופן רשמי ומוחץ לשמינית גמר המפעל האירופי הבכיר, מבינים כי החבורה של קרלו אנצ'לוטי נמצאת בכושר מצוין. החדשות הטובות מבחינת המנג'ר הוותיק מגיעות מכיוונו של פלורן מאלודה הנהדר, שהחלים מוקדם מהצפוי מפציעתו בקרסול, ויפתח בהרכב. ג'ון טרי, שנח במוסקבה, ישוב ל-11 הפותחים גם כן, בעוד פרנק למפארד הפצוע ימשיך לצפות בחבריו מהצד.

מאמן ליברפול רוי הודג'סון התייחס ליריבה: "אני לא חושב שיש קבוצה שהיא בלתי ניתנת לעצירה", אמר על צ'לסי, "לכל קבוצה יש ימים רעים, כל קבוצה מפסידה. אולי הם לא יפסידו הרבה העונה, אך הם בוודאי יפסידו".

אנצ'לוטי לא מאמין שליברפול תאיים על הצמרת, אך סבור שהיא לא אמרה את המילה האחרונה העונה: "קשה להאמין שליברפול תיאבק על האליפות, אבל יש להם עוד הרבה זמן להיאבק על המקום הרביעי".

ג'ון אובי מיקל דווקא חושש מהמשחק: "אני חושב שזה ממש לא משנה אם ליברפול בכושר טוב או רע. כל עוד זאת צ'לסי, הם יילחמו על הדשא כאילו זה המשחק של חייהם. עם כל הבעיות שיש להם, מבחינתם העונה מתחילה היום".

הודג'סון עשוי לקבל בחזרה את דירק קאוט, שסובל מפציעה בקרסול, כאשר במרכז הקישור צפוי לוקאס לייבה לקבל את הקרדיט. ג'ו קול ויוסי בניון, שעשו כל אחד את הדרך ההפוכה בקיץ, יחמיצו את המשחק הפיקנטי בשל פציעות.

"ליברפול כבר לא תיאבק על התואר"

השחקן שמדאיג את אנצ'לוטי יותר מכל אחד אחר בליברפול הוא סטיבן ג'רארד, איך לא. קשר נבחרת אנגליה קם מהספסל כדי לכבוש שלושער, להחזיר את ליברפול מפיגור ולהעניק לה 1:3 נאה על נאפולי בליגה האירופית באמצע השבוע, ונראה פשוט מצוין. "מאוד חשוב שלא ניתן לו הזדמנויות, כי הוא משחק בעמדה מאוד מסוכנות עבורנו - קצת מאחורי פרננדו טורס", אמר אנצ'לוטי. לכשנשאל האם היה מעוניין לאמן את ג'רארד ביום מן הימים, השיב: "כמובן, כי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. כשאתה מאמן שחקנים מסוגו, קל יותר לנצח".

גם רוי הודג'סון עסוק בקפטן שלו. המנג'ר האנגלי קיווה לתת לג'רארד לנוח, אך נאלץ להקים אותו מהספסל במחצית אותו משחק מול נאפולי. "אני מקווה שהוא לא הוציא מעצמו יותר מדי, כי נצטרך אותו למשחק כל המשחק מול צ'לסי", אמר הודג'סון, שנתן גם לפרננדו טורס לנוח מול נאפולי. "סטיבן ופרננדו שחקנים פנטסטיים, אבל אנחנו לא יכולים לסמוך עליהם בכל משחק, כי אם אחד מהם ישחק קצת פחות טוב, עלינו להראות שאנחנו לא מוותרים".

ג'רארד טוען כי הוא לא מתחרט על כך שלא עבר לצ'לסי ב-2004 וב-2005, על אף שהכחולים הציעו לו חוזים גדולים ומפתים, ועל אף שבסטמפורד ברידג' הוא יכול היה לזכות באליפויות שכנראה לעולם לא יוכל להשיג כבר עם ליברפול המדשדשת. על אף שניתן כבר לזהות את הייאוש על פניו של הקפטן בן ה-30 לגבי סיכוייו להניף את צלחת האליפות, הוא עדיין דבק בדרכיו.

"לא חושב שההישארות שלי בליברפול היא הקרבה", אומר ג'רארד, "להיות הקפטן של ליברפול ולהנהיג אותה זו לא הקרבה, זה לחיות את החלום. ברור שהיו הזדמנויות בעבר לעזוב, אבל אני אוהב את המועדון. אני רוצה להישאר עוד ולהצליח, כי שזה יגיע, זה יהיה מתוק אפילו יותר".

ג'רארד סיפר על התקוות שלו מהבעלים החדשים: "מנקודת מבט אנוכית, הייתי רוצה שהם יספקו פתרונות מהירים למצב שלנו, כי נשארו לי אולי עוד חמש-שש שנים ברמה הזאת, אבל אני יכול להבין אותם, הם בוודאי רוצים לבנות בסיס ארוך טווח".

עדכון ראשון: 6.11, 11:41
עדכון אחרון: 7.11, 13:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully