וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הפסידה 2:0 להפועל פ"ת

שחקניו של מלמיליאן שקעו לשפל חדש מול היציעים הריקים בטדי, המלאבסים חגגו ניצחון בכורה עם צמד של ביטון (40, 78)

בית"ר ירושלים המשיכה לשקוע הערב (שבת) עם הפסד ביתי מביך 2:0 להפועל פתח תקוה. הקבוצה של אורי מלמיליאן רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ושוב נראתה לא מחוברת ולא נחושה, אך הפעם לא היה מי שישרוק לה בוז, לאור העובדה שהיציעים בטדי היו ריקים כתוצאה מהעונש שספגה הקבוצה על התפרעות אוהדיה במשחק מול בני יהודה. עם או בלי הקהל, מפלס הלחץ בבירה הגיע לשיא חדש, וכשבשבוע הבא מחכה לירושלמים היריבה המרה הפועל תל אביב בבלומפילד, עתידו של מלמיליאן בקבוצה מוטל בספק גדול.

בלם בית"ר ירושלים, כריסטיאן גונזאלס. קובי אליהו
השאיר את חבריו בעשרה שחקנים. גונזאלס/קובי אליהו

המלאבסים ניצלו את המירב מהמשבר הבית"רי והשקט ביציעים, והשיגו סוף סוף את ניצחונם הראשון העונה. אחרי שאפילו לא כבשה שער בשני משחקיו הראשונים של יובל נעים כמאמן, הייתה פתח תקוה עדיפה על פני יריבתה, וידעה לעקוץ בעיקר הודות ליכולת של דודו ביטון. החלוץ שחזר להרכב אחרי הבעיות בהסדרת חוזהו לא הפסיק להטריד את הגנת המקומיים והתכבד בשני השערים.

כבר בדקה ה-17 הוכשל ביטון ברחבה על ידי משה מישאלוב, אבל אחרי שהשופט לירן וקסברגר שרק לפנדל הפך הקוון את ההחלטה. בדקה ה-40 כבר לא היה מי שיושיע את הירושלמים כשביטון שוב פרץ לרחבה ונבלם על ידי כריסטיאן גונזאלס שספג גם כרטיס אדום. ביטון ניצל את הפנדל כדי להעלות את האורחים ליתרון מוצדק. החלוץ הצעיר שם את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-78 כשסיים מבצע אישי נהדר עם השני שלו שחתם את הניצחון של פתח תקוה.

במחצית השנייה שלח מלמיליאן את סרג' איילי ודריו פרננדז למערכה, אבל למרות ששלטה במגרש בנחיתות מספרית, בית"ר לא הצליחה לתרגם זאת ליצירת מצבים ממשיים, וניכר היה שהלחץ פשוט שיתק את שחקניה. הקבוצה שבנתה על ריצה בצמרת ערב פתיחת העונה מוצאת את עצמה אחרי תשעה מחזורים עם חמש נקודות ו-18 שערי חובה (המספר הגבוה בליגה), וכעת נראה שהיא תצטרך להתחיל להתרגל לקרבות התחתית.

מהלך המשחק

דקה 3 - דודו ביטון קיבל כדור עומק מצוין מגיא צרפתי, פרץ לרחבה ובעט חזק למסגרת, אריאל הרוש זינק היטב והדף לקרן.

דקה 17 - ביטון שוב פרץ לרחבה ועבר את משה מישאלוב באחד על אחד, הבלם המקומי ניער אותו ובתגובה שרק השופט לירן וקסברגר לפנדל, אך הקוון אותת לו שלא הייתה הכשלה, והוא בתגובה ביטל את החלטתו.

דקה 18 - עוד לפני שפתח תקוה הספיקה להתאושש שיגר עמית בן שושן בעיטה שטוחה וחזקה מקצה הרחבה, שחלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 30 - דן איינבינדר איתר את חן עזריאל שהיה פנוי לחלוטין בצד שמאל של רחבת האורחים, אבל הבעיטה החלשה של עזריאל נקלטה בקלות על ידי שניר דורי.

דקה 32 - עידן טל ניסה לסחוט פנדל מהעבר השני כשצלל ברחבה מול עיניו של וקסברגר, שבתגובה שלף לו כרטיס צהוב.

דקה 40 - גול! ביטון המשיך לפרפר את ההגנה הצהובה, והפעם כריסטיאן גונזאלס הכשיל אותו מטר בתוך הרחבה, ואילו וקסברגר שוב שרק לפנדל והרחיק את הבלם האורגוואי. ביטון בעט היטב לפינה השמאלית של הרוש שזינק לצד השני - 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 52 - מישאלוב ניסה להפתיע את דורי בבעיטה מ-25 מטר שאילצה את השוער האורח להימתח ולהציל את הסכנה.

דקה 53 - בית"ר המשיכה להתקרב, כשהפעם הרמה של עידן טל מצאה את בן שושן שנגח כדור קשתי לידיים של דורי.

דקה 68 - טל שוב הכין מצוין לבן שושן שניסה הפעם לבעוט מ-15 מטר, אך תיקול חזק של דניאל אדו הציל את פתח תקוה.

דקה 78 - גול! אחרי דקות ארוכות של התגוננות יצאה פתח תקוה למפרצת עם אסוס ששלח את ביטון לבד בחלק הקדמי, והחלוץ הצעיר השכיב שלושה שחקנים ובעט חד לפינה - 0:2 לפתח תקוה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; כריסטיאן אלברז, משה מישאלוב, כריסטיאן גונזאלס (הורחק 40), אבי ריקן; עידן טל (דריו פרננדז 69), דן איינבינדר (סטיבן כהן 74), אבירם ברוכיאן, חן עזריאל; משה בן לולו (סרג' איילי 46), עמית בן שושן.

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חטובא, גל כהן, דניאל אדו, ניסן אלקלעי; ג'ונתן אסוס, גיא דיין, ישראל זגורי (יגאל אנטבי 75), גיא צרפתי, ג'וניור ויסה (אוהד קדוסי 80); דודו ביטון (עידו אקסברד 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully