וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער לברדה ב-1:1 של גנק עם ווסטרלו

לאחר שני הפסדי ליגה, מוליכת הטבלה חילצה נקודה. החלוץ הישראלי, שהיה מצוין, השלים 90 דקות וכבש את שער השוויון

לאחר ההפסד במשחק העונה ביום ראשון שעבר לאנדרלכט והשני שלה ברציפות בליגה, עצרה מוליכת הליגה הבלגית, גנק, וחלוצה הישראלי אליניב ברדה את שרשרת ההפסדים שקיצצה את היתרון שלה בפסגה, לאחר שסיימה את משחק החוץ שלה נגד ווסטרלו בתיקו 1:1. לברדה, שכבש את שער השוויון, היה משחק מצוין. הרבה כדורים עברו דרכו והוא היה האיש המרכזי בהתקפת גנק.

שש דקות לסיומה של המחצית הראשונה עלתה ווסטרלו ליתרון, איתו היא גם ירדה להפסקה, לאחר שער נגיחה של דיטר דקלבר אחרי הגבהה של כדור חופשי. אלא שברדה איזן בשער נהדר שתי דקות בלבד בתוך המחצית השנייה. החלוץ הישראלי עשה תנועת רוחב מצוינת וקיבל מסירה מצוינת מ-וולה ווסן. ברדה, בנגיעה אחת, שלח לפינה הקרובה של השוער דה וינטר וקבע 1:1. שער שישי לברדה העונה בליגה ושמיני בכל המסגרות (כבש עוד שניים בגביע).

ווסטור קורטיינס מווסטרלו קצר שחקן של גנק בדקה ה-58 וראה כרטיס אדום ישיר אחרי ההכשלה הגסה. גנק השתלטה על המשחק ותקפה, אבל הגיעה למעט מצבים קורצים וגם כשהגיעה אליהם כבר החמיצה לכבוש ואת הניצחון. גנק מאבדת שתי נקודות יותר מאשר אוגרת אחת, אבל לאור שני ההפסדים הרצופים שלה גם זה משהו. כעת היא עם 30 נקודות מ-14 משחקים, אנדרלכט יכולה להשתוות אליה בנקודות, אם תנצח את משחקה הביתי ביום ראשון נגד קלאב ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully