וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אתלטיקו

שערים של קרבאליו ואוזיל סידרו לבלאנקוס עוד ניצחון בדרבי וחזרה למקום הראשון. ברצלונה ניצחה 1:3 את חטאפה

המחזור העשירי ננעל הערב (ראשון) בספרד עם משחק הדרבי הגדול של מדריד, שנגמר כרגיל עם ניצחון של ריאל, הפעם 0:2 על אתלטיקו. עוד לפני, סימנה ברצלונה וי על משחק ליגה רביעי ברציפות כשטיילה ל-1:3 מול חטאפה בחוץ ועלתה זמנית למקום הראשון עם 25 נקודות, לעומת 23 של ריאל.

מלבד שני המשחקים המסקרנים, נערכו עוד מספר משחקים: סראגוסה מהתחתית ניצחה בלה רומארדה את מאיורקה ודודו אוואט 2:3. השלישית בטבלה, ויאריאל, הביסה את אתלטיק בילבאו 1:4 ודפורטיבו לה קורוניה השיגה ניצחון שני ברציפות, 1:2 על לבנטה. ביום שני יינעל המחזור עם המשחק המסקרן בין סביליה ו-ולנסיה, שתתעמתנה בראמון סאנצ'ז פיחואן.

חטאפה - ברצלונה 3:1

אלופת ספרד הייתה מאוכזבת מהתיקו 1:1 מול פ.צ. קופנהאגן בליגת האלופות, אבל בליגה המקומית הם כמעט תמיד עושים חיים. כך גם הערב. ברצלונה טיילה ל-1:3 קל במיוחד ועלתה באופן זמני למקום הראשון בליגה עם 25 נקודות, שתיים יותר מאשר ריאל מדריד שתשחק הערב בדרבי מול אתלטיקו. ליאונל מסי, דויד וייה ופדרו סידרו לפפ גווארדיולה ניצחון ליגה רביעי ברציפות ושביעי בשמונת המחזורים האחרונים.

בדקה ה-23 עלתה בארסה ליתרון, כשליאונל מסי הכניס כדור עומק לדני אלבס, שהעביר למרכז שם חיכה דויד וייה. החלוץ הספרדי עשה מהלך גדול, הסתובב על הגב של השומר שלו ומסר למסי, שמכמה מטרים בעט פנימה בנגיעה אחת. מהלך קבוצתי נפלא ו-0:1 לבלאוגרנה. רק 11 דקות חלפו והיוצרות התחלפו. לא, חטאפה ממש לא עשתה מהפך, אלא בארסה כבשה את השני כשהכובש והמבשל התחלפו. הפעם, וייה כבש בבעיטה אחרי בישול גאוני של הארגנטינאי, שקיבל מסירת עומק מדני אלבס.

השער השלישי של בארסה הגיע בדקה ה-65 אחרי טעות גסה של קאטה דיאז, שהתמהמה ליד הרחבה ואיבד למסי, כדור שהגיע לפדרו שעבר בקלות את ג'ורדי קודינה וכבש, 0:3. הקבוצה המקומית לא ויתרה וזכתה בפנדל בדקה ה-68 אחרי נגיעה יד של ג'רארד פיקה, שספג כרטיס צהוב שני והורחק. מאנו דייק מהנקודה הלבנה וצימק ל-3:1. דרק בואטנג עוד הספיק לספוג צהוב שני ואדום, אך התוצאה לא השתנתה עד הסיום.

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 0:2

הקולצ'ונרוס לא ניצחו את היריבה העירונית מאז 30 באוקטובר 1999, והאוהדים שלהם ייאלצו להמתין לפחות עד ה-20 במרץ כדי לראות ניצחון כזה. הערב ניצחה ריאל מדריד 0:2 את אתלטיקו וחזרה למקום הראשון, כשבאמתחתה 26 נקודות לעומת 25 של ברצלונה. ריקרדו קרבאליו בשערו השני מאז הגיע בקיץ כבש את הראשון לזכות סגנית אלופת ספרד, מסוט אוזיל הבקיע את השני.

ריאל מדריד כבשה את הראשון כבר בדקה ה-13, כשגונזאלו היגואין מסר לאנחל די מאריה שהעביר את זה לתוך הרחבה, שם חיכה לא אחר מאשר הבלם ריקרדו קרבאליו, שבעט פנימה. שש דקות בלבד חלפו והבלאנקוס מצאו את השני. הפעם זו הייתה בעיטה חופשית של מסוט אוזיל מאגף שמאל, שעברה את כל הגנת הקולצ'ונרוס וחדרה לפינה הרחוקה. 0:2 קליל לריאל מדריד אחרי 19 דקות בלבד.

הקבוצה של ז'וזה מוריניו הורידה הילוך במחצית השנייה ואתלטיקו אפילו הגיעה לכמה הזדמנויות מסוכנות, אך דייגו פורלאן, חוזה אנטוניו רייס וסרחיו אגוארו לא היו מספיק חדים ובסיום זה 0:2 לריאל מדריד, שחוזרת למקום הראשון. לבלאנקוס זהו ניצחון ליגה חמישי ברציפות והם נראים נפלא, מה שבטח ישמח את אוהדי הקבוצה שלושה שבועות לפני הקלאסיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו.

משחקים נוספים

ויאריאל - אתלטיק בילבאו 1:4

פרננדו יורנטה לא עוצר ושער נגיחה שלו - איך לא - העלה את בילבאו ליתרון כבר בדקה השישית, אלא שהיום החלוץ הנפלא של נבחרת ספרד פגש ביריבה חזקה מדי. היתרון של הבאסקים החזיק מעמד עד הדקה ה-39, אז חלוץ אחר שנמצא בכושר מצוין, נילמאר, כבש את השישי שלו העונה והשווה ורגע לפני שהקבוצות יורדות להפסקה, השלים סנטי קסורלה את המהפך בבעיטה מחוץ לרחבה. שערים של ג'וזפה רוסי (84) וג'פרסון מונטרו (90) השלימו את החגיגה הצהובה.

סראגוסה - מאיורקה 2:3

הקבוצה של מיכאל לאודרופ הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל איבדה פעמיים יתרון והפזסידה לקבוצה שהגיעה כשהיא עם הגב לקיר. פייר וובו כבש בדקה ה-19, אנחל לאפיטה השווה בדקה ה-57, אבל מיקאל פריירה, שבישל את הראשון של מאיורקה, החזיר לה את היתרון כעבור ארבע דקות. האורחת נראתה בדרך לניצחון, אבל ניקולאס ברטולו הכניע את דודו אוואט בדקה ה-84 וגבי העניק לסראגוסה ניצחון ראשון העונה עם שער ניצחון בפנדל בדקה ה-90.


לבנטה - דפורטיבו לה קורוניה 2:1
ללבאנטה: חאנלו (75). לדפורטיבו: ריקי (10), אייתאמי (52)

אוסאסונה - הרקולס 0:3
לאוסאסונה: נאצ'ו מונריאל (40), לולו (56), כריסטיאן ואדוץ' (90)

אלמריה - ספורטינג חיחון 1:1
לאלמריה: קורונה (16). לספורטינג: נאצ'ו נובו (73)

עדכון ראשון: 19:50

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully