וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א עדיין גדולה על מכבי

הקבוצה של בוטנקו ניצחה 31:37 בדרבי של ת"א. מכבי ראשל"צ גברה 22:30 על קרית מוצקין, הפועל ראשל"צ ניצחה את נס ציונה

המחזור השני של ליגת הכדוריד נערך היום (שישי) כשבמוקד המחזור עמד הדרבי התל אביבי, שהפגיש את מכבי ואס"א, בסיומו הייתה זו האחרונה שסיימה עם ידה על העליונה כשניצחה 31:37. לפני המשחק ערכה מכבי טקס פרידה משני שחקנים גדולים שהחליטו על פרישה, ליאור לבר ומאיר פרוז'ן, לאחר שנים רבות של תרומה לכדוריד הישראלי. מכבי ראשון לציון גברה 22:30 על קריית מוצקין, נס ציונה אירחה את הפועל ראשון לציון ועידן מימון ונוצחה על ידי הקבוצה האדומה מעיר היין 38:34. א.ס. רמת השרון גברה 33:35 על מכבי עירוני רחובות.

מכבי תל אביב - אס"א תל אביב 37:31 (18:17)

לאחר טקס הפרידה המרגש מהצמד, נפתח הדרבי שבשנים האחרונות מספק משחקים מעולים, כאשר מכבי מנסה לזנב בקבוצה הבכירה של תל אביב. המשחק נפתח עם קצב שערים מהיר. אס"א נהנתה מצמד של אלכס בזברחני, האקס של היריבה העירונית, והעלה את מחזיקת הגביע ליתרון בן ארבעה שערים, 8:12. מכבי עשתה עצירות חשובות בהגנה והמחצית נגמרה ביתרון שער אחד בלבד לאס"א 17:18. במחצית השנייה פספסה מכבי הזדמנות פז לעלות ליתרון, ושער של איציק חליפי העלה את אס"א ליתרון בן חמישה שערים (דקה 42), משם מכבי כבר לא חזרה. הרבו למכבי: נובאק בוסקוביץ' 9, אמי צ'וקאמיקה ורנן לנדסמן 4 כל אחד. הרבו לאס"א: מריו סאריץ' 10, איציק חליפי 5.

מכבי ראשון לציון - קריית מוצקין 22:30 (12:20)

אלופת המדינה אירחה את כוכב הצפון, קריית מוצקין, שלמרות ניסיונותיה היפים, פערי הרמות הורגשו, ומכבי ירדה להפסקה ביתרון שמונה שערים, 12:20. המחצית השנייה הייתה דומה לראשונה, מוצקין לא נתנה לצהובים להגדיל את ההפרש ולברוח, ומנגד יוהאן רושקה נתן משחק התקפי מצוין והחזיק את משחק ההתקפה של הצהובים. הרבה למכבי: יוהאן רושקה 9. הרבה למוצקין: ולדי קופמן 7.

א.כ נס ציונה - הפועל ראשל"צ 38:34 (18:19)

לאחר הניצחון הזעום במחזור הראשון על קרית אונו, אירחה נס ציונה את סגנית האלופה. המארחים פתחו מצוין ירדו להפסקה ביתרון שער בודד, 18:19. במחצית השנייה התלהטו הרוחות במגרש. עידן מימון ושחר מיארה הורחקו בכרטיסים אדומים, לאחר תגרה שפרצה בינם לניב יסקולקה, שהורחק אף הוא. המשחק נעצר למספר דקות וחודש. הפועל הובילה עד לסיום, וניצחה 38:34.

עירוני פ"ת - הפועל קריית אונו 33:29 (15:17)

העולה מהלאומית, הפועל קריית אונו, התארחה באם המושבות ושבה משם עם ניצחון גדול. הרבו לקריית אונו: עמית גל 8, סשה צ'ודנובסקי 6. הרבו לפתח תקוה: סעד 11, בן חיים 6.

מכבי רעננה – בני הרצליה 27:16 (11:9)

הדרבי המסקרן של השרון נפתח דווקא עם הפתעה מצד רעננה, שהובילה לאורך המחצית הראשונה, אך לא הצליחה להחזיקו עד סיומה. המחצית השנייה הייתה שייכת להרצליה, ששלטה בקצב המשחק. הרבה לרעננה: ג'ון אונצ'ה 7, הרבה להרצליה: תומר שמעוני 7.

במשחק שסגר את המחזור, אירחה וניצחה א.ס. רמת השרון 33:35 את עירוני רחובות לאחר שהאורחים ירדו ביתרון שער להפסקה (12:13). הרבו לרמת השרון: טלה דדה 10, טונדיי עבדול ראשיד 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully