וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורגי: "עכשיו אני אאמן מישהו שאני מעריץ"

בבוקה ג'וניורס מתרגשים מחזרתו למגרשים של חואן רומן ריקלמה לאחר חצי שנה, והמאמן כבר נפעם מלתת לו הוראות

חזרתו של חואן רומן ריקלמה למגרשים לאחר היעדרות ארוכה מאוד בת כחצי שנה בשל פציעה, לא מרגשת רק את אוהדי בוקה ג'וניורס והאנשים הקרובים לה, אלא אפילו את מאמן הקבוצה, קלאודיו בורגי. "זו הפעם הראשונה שאני אאמן מישהו שאני מעריץ", אמר בורגי, שמאז שהגיע לבוקה בקיץ לא הספיק לאמן את השחקן המוכשר. "ריקלמה הוא מסוג השחקנים שאומרים עליהם: 'הוא באמת טוב'".

עם זאת, בורגי יודע וסבור שריקלמה לא יעשה קסמים ויפתור את כל הבעיות המקצועיות הלא פשוטות שיש לבוקה כיום ומציבות אותה נכון לעכשיו במקום ה-11 בליגה לאחר 12 מחזורים, כשהיא עם 17 נקודות בסך הכל. בתקופה האחרונה הצליחה בוקה להתחבר והשיגה שני ניצחונות ותיקו בשלושת המחזורים האחרונים.

"זה יהיה לא הוגן לבקש מריקלמה לפתור לנו את הבעיות ולטפל לנו בקשיים", אמר בורגי, שקבוצתו תפגוש באצטדיון הבומבונרה ביום שבת את ארחנטינוס ג'וניורס, הקבוצה אותה אימן והוליף בורגי לאליפות בטורניר הקודם.

בבוקה יודעים שאליפות זה יעד שבלתי אפשרי להשיג גם העונה, כך שכל המאמצים מכוונים לסופרקלאסיקו הגדול מול ריבר פלייט, שייערך ב-16 לנובמבר באל מונומנטאל של המיז'ונריוס. המשחק היה אמור להיערך שבוע קודם לתאריך החדש, אלא שבשל מותו הטראגי של הנשיא לשעבר נסטור קירשנר נדחו משחקי המחזור ה-13 והוזזו שבוע קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully