וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הפדרציה: ה-18 של ארה"ב או השלישי של איטליה?

השתיים נפגשות במעמד המכובד שנה שנייה ברציפות (22:00, 5). האמריקאיות ללא הוויליאמסיות, האיטלקיות פייבוריטיות

רגע השיא של טניס הנשים ברמת הנבחרות ייצא לדרך מחר (שבת, 22:00, שידור ישיר בערוץ 5) כאשר נבחרת הפדרציה של ארצות הברית תארח את הגמר הגדול מול איטליה, שזכתה בגביע בשנה שעברה. המפגש עצמו יתקיים בסן דייגו באולם סגור שמכיל כמעט 9,000 מקומות כשמי שבולטות בעיקר בהיעדרן הן האחיות וויליאמס, מה שדווקא צפוי להכניס אקשן למפגש שיהיה פתוח ברמה הספורטיבית.

ארצות הברית תנסה לנצל את המפגש הזה כדי לנקום באיטלקיות, שניצחו בגמר השנה שעברה. מבחינת המאזן, הרי שהאמריקאיות מובילות 1:9 במפגשים נגד איטליה. אל המפגש הזה מגיעה ארצות הברית אחרי שבחצי הגמר היא גברה 2:3 על רוסיה. אם האמריקאיות יסיימו את המפגש הזה עם ניצחון, הן יניפו את התואר ה-18 של מדינתן.

לעומת הוותק של ארצות הברית מבחינת הזכיות, איטליה צעירה בהרבה, והנפת הגביע שלה בשנה שעברה הייתה בסך הכל הפעם השנייה שהנבחרת הזו עושה זאת (הפעם הראשונה הייתה ב-2006), אך זה הביקור הרביעי של האיטלקיות בגמר בחמש השנים האחרונות. כדי להגיע לגמר, השחקניות של קוראדו בראזוטי ניצחו 1:4 את אוקראינה ו-0:5 את צ'כיה.

את האמריקאיות מובילות שלוש טניסאיות שמדורגות מחוץ ל-50 הראשונות. מדובר בבטאני מאטק (58 בעולם), מלאני אודין (67) וקוקו ואנדווגה (114). מצד שני, את איטליה מייצגות אלופת הרולאן גארוס, פרנצ'סקה סקיאבונה (7 בעולם), פלאביה פנטה (23), רוברטה וינצ'י (38) ושרה אראני (42). ביום שבת יתקיימו שני משחקי יחידות, בעוד בראשון יתקיימו שתי משחקי יחידות ובמידת הצורך משחק הזוגות יהיה זה שיכריע את זהות האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully