וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': מכבי אום אל פאחם עדיין מושלמת

הקבוצה של טל בניה גברה 2:3 על אחי עכו. בדרום: נתיבות בראש אחרי 0:1 על עמישב. רק 1:1 לקביליו יפו בכפר יונה

מכבי קביליו יפו מנצחת שני משחקים ואז נעצרת במשחק צמרת. זה מה שקרה לקבוצה גם היום (שישי) כשהיא סיימה ב-1:1 את משחקה עם עירוני כפר יונה מהמקום השלישי. אחרי מחצית מאופסת העלה חן מלכה את יפו ליתרון בדקה ה-50, אבל הבלם אבי פרנקו איזן בחלוף 15 דקות עבור כפר יונה והוריד את יפו למקום השני.

מי שניצלה את התוצאה הזו כדי לעלות לפסגה היא עירוני נתיבות, שכמו יפו נמצאת עם 14 נקודות (ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו), אך עם הפרש שערים טוב יותר. הקבוצה של סתיו אלימלך התארח אצל עמישב פתח תקוה ולמרות משחק חלש ניצחה 0:1 משער של אורן פחימה בדקה ה-63.

במקום הרביעי ניצבת השקמה רמת חן, שניצחה 1:3 בחוץ את הפועל כפר שלם ושמרה על מאזן נקי מהפסדים. נוי ויצמן הבקיע צמד לזכות השקמה (32 ו-65) וארז ללוז הוסיף את השלישי חמש דקות לסיום. דודי ליברמן הוותיק השווה זמנית (52). מכבי קרית מלאכי התקדמה למקום החמישי בזכות 0:1 ביתי על הפועל מרמורק החלשה. חנן אלקיים הכריע את ההתמודדות בדקה ה-69.

הפועל ירושלים חזרה למסלול הניצחונות עם 0:4 קל על נועלת הטבלה מכבי קרית גת, שנותרה היחידה בליגה ללא ניצחון. אדם מזרחי כיכב עם שלושער (34, 55 ו-82) ויקי ויצמן השלים (70). בני אילת רשמה תיקו ביתי שלישי העונה בתוצאה של 1:1, הפעם מול מכבי יבנה. אורי קרגולה העלה את היבנאים ליתרון (30), אבל עידן אליהו השווה מהנקודה הלבנה (57).

צפרירים חולון רשמה ניצחון בכורה העונה, כשהביסה 0:3 את הפועל נחלת יהודה וחלפה על פניה בטבלה. משה סולימנוב (15), עופר סהר (72) ושער עצמי לקראת הסיום עשו את העבודה עבור צפרירים. להפועל ערד הספיק שער של אלירן גבאי (45) כדי לנצח 0:1 את שמשון טייבה.

צפון: ניצחון קשה למכבי אום אל פאחם

הקבוצה היחידה בליגה א' שעדיין מציגה מאזן מושלם היא מכבי אום אל פאחם. הקבוצה של טל בניה עבדה קשה בדרך לניצחון השישי, 2:3 בחוץ על אחי עכו. אילן טל (14) ואופיר חלוואני (22) קבעו 0:2 מהיר למוליכה והעניינים נראו טוב עוד יותר כשמנעי דגים המקומי הורחק בדקה ה-36. אלא שדווקא ב-10 שחקנים עכו איזנה משער עצמי של גיא צרפתי (51) ופנדל של מושיקו חלפון (59). המילה האחרונה הייתה של חלוואני הוותיק שניצח את המשחק כעבור שתי דקות.

אסי גלבוע, שגברה 0:2 על מכבי צור שלום שמרה על המקום השני. יניב דרעי הבקיע צמד עבור אסי גלבוע בדקות 82 ו-90, ובשבוע הבא קבוצתו תתארח אצל מכבי אום אל פאחם למפגש פסגה. גם הפועל עפולה שמרה על מקומה בצמרת הגבוהה אחרי 0:5 קליל על הפועל כפר קנא מהתחתית. רונן שוורצמן (6), יובל שוואט (9), ליאור בן הרוש (61), מתן נחמני (85) ויותם מלול (90) השאירו את האורחת עם נקודה אחת אחרי שישה משחקים.

מ.ס. אום אל פאחם עלתה למקום הרביעי עם 0:1 קטן וחשוב על מ.ס. כרמיאל צפת שהקדימה אותה בטבלה ערב המחזור. דאוד עליסאת כבש את השער המכריע בדקה ה-60. המשחק בין הפועל כפר קנא לעירוני קרית אתא הסתיים ב-1:1. בכרי בכרי העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי שתי דקות, אבל ניר אברג'יל איזן עבור קרית אתא בדקה ה-80.

הפועל חדרה השיגה ניצחון שלישי העונה כשהביסה 2:5 בחוץ את רמות מנשה מגידו האומללה, שהפסידה את כל ששת משחקיה מתחילת העונה. נמרוד בר צור עוד העלה את המארחת ליתרון (10), אבל סבי שאולוב (20), ברק קודיש (23), שימי פרץ (44) וזיו אוסון (52 בפנדל) ביצעו מהפך. שגיא חייט עוד צימק ל-4:2, אבל המילה האחרונה הייתה של עמיר רוזנבאום, שכבש שער אדיר מ-40 מטרים בדקה ה-85.

משחקים נוספים:

עירוני טבריה - הפועל דליית אל כרמל 0:0

מכבי כפר קרע - מכבי טמרה 1:1
לכפר קרע: דיא אבו רימי (35). לטמרה: אניס אבו רומי (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully