וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "ווזניאקי ואזרנקה אמרו לי שהן תגענה לפדרציה"

הטניסאית הבכירה נפגשה עם ראש עיריית אילת כחלק מארגון האירוע שייערך בפברואר בעיר. עלותו נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל

באיגוד הטניס מתחילים להתכונן לאירוח משחקי גביע הפדרציה שייערכו באילת בחודש פברואר (2-6), כשבינתיים שחר פאר, שחזרה מדוחא, תנצל את השבועות הקרובים למנוחה. פאר נחתה אתמול (חמישי) באילת לנופש בן שלושה ימים, ובין השאר נפגשה עם ראש עיריית אילת, יצחק הלוי. בפגישה נכחו גם יושב ראש איגוד הטניס, מיכאל קליין, מנכ"ל האיגוד, משה חביב, ובכירים נוספים בעיריית אילת, כמו גם מנכ"ל ישרוטל, משה בן חיון.

פאר וראשי איגוד הטניס הודו לראש העיר על כך שהרים את הכפפה והתגייס למאמץ לארח את גביע הפדרציה בישראל. פאר אף סיפרה כי "בשיחות שניהלתי בדוחא עם ווזניאקי ואזרנקה, השתיים אמרו לי כי יגיעו להשתתף בגביע הפדרציה. אני מאמינה שהבנות יהנו מאוד באילת בגלל יופייה של העיר ומזג האוויר החמים ביחס לקור האירופאי. אני מודה באופן אישי לראש עיריית אילת ולסגנו על ההירתמות לארח את המשחקים באילת, שיאפשרו לנו לשחק בישראל מול קהל אוהד".

ראש עיריית אילת, יצחק הלוי, הוסיף: "אני רואה בגביע הפדרציה את תחילת סימונה של אילת כעיר ספורט בינלאומית לצד היותה עיר התיירות המובילה בישראל, דבר המהווה יתרון של אילת על שכנותיה ממזרח (עקבה) ומדרום מערב (סיני)". בסיום הפגישה העניק הלוי לפאר ספר שהופק במיוחד לרגל 60 שנים לשחרורה של העיר אילת.

מיכאל קליין ציין כי עלות הפקת האירוע עומדת על 2.5 מיליון שקלים, והודה לגורמים שכבר נרתמו עד כה להפקת האירוע: "האירוע חשוב בקנה מידה בינלאומי וכולי תקווה שבכל יום יגיעו לצפות במשחקים לפחות 2,500 אוהדים".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully