וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מ.ס. אשדוד: דימיטאר מקרייב בספק

הבולגרי פצוע בקרסול, הצעירים בהיכון להחליפו. דראפיץ' מחפש מפנה אצל המארחת, לירן כהן ויניב לוזון בהרכב (שבת, 19:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בני סכנין:

בסכנין יודעים כי רק ניצחון יחזיר את הקבוצה לעניינים ודווקא יש סיבות לאופטימיות לקראת המשחק מול אשדוד מחר (שבת). לפני שנתיים סכנין לא הצליחה לנצח שישה משחקים רצופים עד שהגיעה אשדוד לדוחא במחזור ה-24, יצאה משם עם הפסד ונתנה את האות להתאוששות של סכנין והישארותה בליגת העל. עוד עובדה שעשויה לשמח את חניכיו של סלובדן דראפיץ' שהצליחו רק לכבוש רק ארבעה שערים העונה כולם בדוחא, היא העובדה הפשוטה שאשדוד לא הצליחה לשמור על רשת נקייה באף משחק חוץ העונה, והפעם הראשונה בכלל שעשתה זאת העונה הייתה בשבת האחרונה בביתה מול בית"ר ירושלים.

מ.ס. אשדוד:

אשדוד פגשה בסכנין לא פחות מ-12 פעמים בשלוש העונות האחרונות. מלבד מפגשי הליגה, הוגרלו שתי הקבוצות גם באותו בית בגביע הטוטו ואף נפגשו בעונה שעברה גם במסגרת שלב שמינית הגמר בגביע המדינה שהסתיים בניצחון 1:2 של אשדוד. המפגשים בין שתי הקבוצות מוכרעים כמעט תמיד. רק תיקו אחד (0:0 בעונה שעברה), נרשם בין שתי הקבוצות ב-22 המפגשים במהלך שבע העונות האחרונות.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

אחרי הפסד בשבת לבני יהודה סלובודאן דראפיץ' הבין כי הוא חייב שינוי של ממש בקבוצה ולכן יערוך שני שינויים בהרכב הקבוצה מחר. לירן כהן ויניב לוזון יחזרו להרכב בפעם הראשונה העונה ויעלו לשחק במקומם של עובדה זבידאת וחאמד גנאים. בסכנין מקווים כי השניים יתנו את התנופה שהקבוצה צריכה בחלק הקדמי. מעבר לכך, מאיר כהן שהיה בספק למשחק בגלל כאבי גב אמור לפתוח בשער סכנין, לאחר שהכאבים כמעט נעלמו לגמרי. בניגוד לכהן, מהראן אבו ריא בספק למשחק ואת מקומו בצד השמאלי של ההגנה אמור לתפוס באסם גנאים.

מ.ס. אשדוד:

הבלם מתן אוחיון, שנפצע בניצחון נגד בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, סובל ממתיחה חזקה בשריר המפשעה ויחמיץ את ההתמודדות. ישראל ראש שהחליף אותו נגד בית"ר צפוי לשחק במקומו גם מחר נגד סכנין. השוער יוסי שקל שנמצא בכושר מצוין יפתח שוב בין הקורות, כאשר מעמדו של הקרואטי דראגן סטויקיץ' הולך ונחלש והוא אף עשוי להיות משוחרר מהקבוצה בינואר. מי שהדאיג השבוע את המאמן ג'ון גרגורי הוא החלוץ דמיטאר מקרייב, שסובל מפגיעה בקרסולו ונמצא בספק למשחק. נבו מזרחי או איציק כהן נמצאים בהיכון ועשויים לפתוח במקומו של הבולגרי הפצוע.

יעמדו למבחן

בני סכנין: לירן כהן

בעונה שעברה הגיע לירן כהן לדוחא עם הרבה ספקות על יכולתו ועל שינוי שיכול להביא לקבוצה. כהן שמע את הביקורת והפך בחלקה השני של הליגה לאחד השחקנים המצטיינים. מחר כהן יעלה לראשונה בהרכב הקבוצה בליגה לאחר שסבל מפציעה זמן ארוך, אם סכנין רוצה את הניצחון הראשון מחר היא חייבת את הקשר ביכולת של סיום העונה שעברה.

מ.ס. אשדוד: עידן שריקי

בין אם מקרייב ישחק ובין אם לאו, באשדוד מקווים לתפוקה הרבה יותר גדולה משריקי שכבש עד כה רק שער ליגה אחד מתחילת העונה. שריקי מגיע למצבים, אך מרבה להחמיץ ואם הוא יחזור לכושר ההבקעה הטוב שלו, אשדוד שנמצאת במומנטום טוב, תעשה קפיצת מדרגה נוספת ביכולתה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, לוהאב כיאל, יא יא פטי, טל חן, באסם גנאים (מהראן אבו ריא), חאלד חלאיילה, דריאן מאטיץ', נסטיה צ'ה, לירן כהן, יניב לוזון, אחמד קאסום.

מ.ס. אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפה אמברוז, ישראל ראש, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, עמנואל סארקי, דימיטאר מקרייב (נבו מזרחי, איציק כהן), עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully