וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: שני איראנים פרשו בקרבות מול הישראלים

אליפות העולם ממשיכה לעורר שערוריות פוליטיות, אך בינתיים לויט עבר שני סיבובי נוק אאוט. דלילה חטואל עלתה לשלב הבא

אליפות העולם בסייף שנערכת בצרפת ממשיכה לגרור כותרות דווקא מתחום שאינו קשור לספורט: פרישות של יריבים איראנים, שאמורים להתעמת מול יריבים ישראלים. שניים כאלה לא הופיעו להתמודדויות שלהם מול גרגורי בסקין ועידו הרפה, שזכו בניצחונות טכנים. התקריות האלה מצטרפות לאירועים דומים מאתמול, כאשר יריבים איראנים של קובי ומאור חטואל ששובצו עימם יחד בשלב הבתים, פרשו והעניקו להם ניצחונות טכנים.

דורון לויט עבר כבר שני שלבים בנוק אאוט. הסייף בן ה-34 גבר בסיבוב הראשון על סבסטיאן לאמון השוויצרי 13:15 והמשיך אל מפגש מול אנדרו פנוויק מאירלנד, אותו הוא ניצח 8:15. אל הנוק אאוט הוא הגיע אחרי ניצחונות על יריבים מבולגריה, אורוגוואי ורומניה והפסדים מול נציגים מפורטוגל, יפן ואוקראינה. בשלב הבא, שלב 64 האחרונים, מחכה ללויט סאונג הואה ג'אנג מדרום קוריאה.

גרגורי בסקין הגיע שלב אחד נמוך יותר אחרי שניצח קרב אחד בלבד בנוק אאוט. אלוף ישראל מלפני שנתיים ניצח את פלורן שמיד האוסטרי 10:15 בסיבוב הראשון, אבל נוצח 15:13 על ידי חוסה פליקס דומינגז מארגנטינה. מוקדם יותר עבר בסקין בסיבוב הראשון יריבים מהודו, סין וטורקיה, והפסיד ליריב גרמני. כאמור יריב איראני שאמור היה להתמודד מולו לא התייצב לקרב ובסקין זכה בניצחון טכני.

גם עידו הרפה אמור היה לפגוש יריב מאיראן בשלב הבתים, אך זה בחר שלא להתייצב מולו. בכל מקרה, הרפה הודח בסיבוב הראשון של שלב הנוק אאוט מול מייקל קולינג מלוקסמבורג 15:9, אחרי שצלח את שלב הבתים עם ניצחונות על יריבים מצ'כיה, איראן (טכני) והולנד, והפסדים ליריבים ממלזיה, לטביה ורוסיה.

גם דמיטרי פרוחורוב סיים את דרכו אחרי שהפסיד בשלב הנוק אאוט ליריב מקזחסטאן, סרגיי שבאלין, 15:5. מוקדם יותר הוא גבר על יריבים מגרמניה, ברזיל, צ'ילה וסרביה, ונוצח מול יריבים מדרום אפריקה וצרפת.

מי שעלתה שלב היא סייפת הרומח האולימפית, דלילה חטואל, לשלב 64 האחרונות בעולם, זאת לאחר שהשיגה ניצחונות על מתמודדת קזאחית והודית. למרות שהיא נוצחה על ידי יריבות ממצרים, פולין וגרמניה, היא עלתה לשלב הבא, שם תתמודד ביום שני מול היידה שנייבה הרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully