וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש - הפועל ר"ג: מתרפקים על זיכרונות הגביע

תמיר בן עמי, השריד היחיד מהניצחון מגמר 2003, ישוב להרכב האורחת. קלינגר יפתח עם רביבו ופרננדש, בלי ז'אן (ש', 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפועל באר שבע:

שמונה מפגשים בין הקבוצות נערכו מאז עונת 2007/8. רק חמישה מפגשים הוכרעו וארבע מהם בתוצאה זהה – 0:1 קטן. מתוך חמישה מפגשים בין הקבוצות בשנתיים שחלפו, רמת גן ניצחה פעם אחת. זה קרה דווקא במגרש בבאר שבע, לפני שנתיים, אבל בארבע העונות האחרונות מסתמנת מגמה אדומה: שלושה ניצחונות בארבעה מפגשים לבאר שבע בוסרמיל, האחרון בהם בעונה שעברה, משער ניצחון של דוד רביבו שיפתח מחר בהרכב. עוד נתון מעניין: בעונת 2007/8 רמת גן הצליחה לנצח את באר שבע במגרשה הביתי משער של רביבו אחר, שי.

הפועל רמת גן:

לאורדונים יישארו לנצח זיכרונות מתוקים מהפועל באר שבע, אותה פגשה בגמר הגביע בעונת 2002/3, כאשר בתום משחק מרתק שהגיע עד דו קרב פנדלים, זכו הרמת גנים להניף את הגביע והשלימו מסע מפואר ותואר מתוק בסיום אותה עונה. מהרכב הקבוצה המופלאה ההיא, שרד רק הקפטן הנוכחי תמיר בן עמי, שאף יחזור מחר להרכב אחרי מספר שבועות היעדרות בגין פציעה. לרמת גן יש גם זכרון מר מהפועל באר שבע כאשר במסגרת הליגה הלאומית, במחזור האחרון של עונת 2000/1, נפגשו השתיים במשחק ששודר בשידור ישיר בטלוויזיה, באר שבע השפילה את רמת גן, ניצחה 0:5 ועלתה לליגת העל.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אחרי ההפסד להפועל תל אביב, ניר קלינגר החליט להחזיר את דוד רביבו להרכב. הקשר שנכנס כמחליף ועשה שינוי גדול בקבוצה, יפתח על חשבון ג'יימס ביסו. הבעיה מגיעה מכיוון שני שחקנים אחרים, ברנרדו ואשקונסלוס וליאור ז'אן. ז'אן, שלאורך כל השבוע היה בספק למשחק, לא יפתח בהרכב, אבל הקשר הפורטוגלי ריקרדו פרננדש כשיר וייכלל במקומו ב-11. החלוץ הפורטוגלי התאמן, אבל קלינגר מעדיף להמשיך עם ליאור אסולין, שכבש במחזור האחרון, כחלוץ בודד. הקבוצה תערוך טקס הוקרה לאופיר חיים, שחוזר לווסרמיל ויקבל פרחים לפני המשחק. "כל משחק בליגה הזאת הוא קשה, אנחנו ננסה לנצח ולהיצמד לצמרת", אמר קלינגר.

הפועל רמת גן:

ברמת גן משוועים לנקודות בכדי לצאת מהמקום האחרון בטבלה כאשר המאמן שלומי דורה יחסר בנוסף לחלוץ הבולגרי המורחק קרום ביבישקוב, גם את הקשר עומר בוקסנבוים שסובל מדלקת בברכו, את וובה בראון שעדיין פצוע ברצועת הברך וכן את תמיר פור שסובל מקרע חלקי בשריר השוקית. מי שיחזור להרכב הוא הקפטן תמיר בן עמי, שהחלים בחודש האחרון מפציעה בשריר הירך האחורי. אלי לוי יתפוס את מקומו של פור בקישור ולירון דיאמנט יפתח בחוד כחלוץ בודד.

עורך הדין שחר בן עמי הודיע השבוע על סיום תפקידו בקבוצת הניהול של המועדון, כאשר במקומו הוחלט למנות את אלון קיטלמן לתפקיד המנכ"ל, שיעסוק מעתה והלאה בעניינים השוטפים של המועדון. בן עמי יישאר כיועץ משפטי וימשיך לטפל בכל הנושאים שעוד לא נסגרו.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: ריקרדו פרננדש

לא ברור האם זה עומד לטובתו של הקשר הפורטוגלי שאחרי שמונה מחזורים עדיין מדברים על חוסר חיבור, אבל דבר אחד בטוח - בפעם הבאה שפרננדש יזייף, זה כבר לא יהיה מובן מאליו שקלינגר ישתמש בו, גם כמחליף לשחקן פצוע. בהפועל באר שבע מצפים להרבה יותר מהקשר הפורטוגלי ולא במקרה אמר ניר קלינגר השבוע שהקבוצה לא מיצתה אפילו מחצית מהיכולת שלה. קלינגר סבור שכששחקני הרכש יתחברו, באר שבע תיראה הרבה יותר טוב. בשביל זה, היא צריכה את השחקן שהגיע בתחילת העונה כמי שאמור לעשות סדר במשחק המבולגן שלה מהעונה שעברה.

הפועל רמת גן: לירון דיאמנט

רמת גן ממעטת להגיע למצבי הבקעה, בעיקר במשחקי החוץ. שלומי דורה מצפה מדיאמנט הכשרוני, שיתופקד כחלוץ בודד, להיות מרוכז ולנצל בצורה יעילה את המצבים אליהם יגיע. דיאמנט כבר הוכיח העונה למה הוא מסוגל ושערים שלו מחר עשויים לסייע לרמת גן לחזור מהנגב עם שלוש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ריקרדו פרננדש, דוד רביבו, מאור מליקסון, סיראז' נאסר; ליאור אסולין.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, אלי לוי, קלאודיו ריברו, גל לוי, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully