וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברטו פורש: "הבריאות לפני הכדורסל"

פבריסיו אוברטו, שזכה עם סן אנטוניו באליפות ועם ארגנטינה במדליית זהב, נאלץ לפרוש בגלל בעיות בלב: "החלטה קשה"

פבריסיו אוברטו (35, 208) הסנטר הארגנטינאי של פורטלנד, הודיע הלילה (שישי) במפתיע שהוא נאלץ לפרוש מכדורסל מקצועי. אוברטו סבל מסחרחורות אחרי המשחק של הבלייזרס מול מילווקי, ובדיקות שערך גילו בעיות בלבו, שכופות עליו פרישה.

"קיבלתי החלטה לשים את הבריאות שלי ואת המשפחה שלי לפני הכדורסל," אמר אוברטו, "זו הייתה החלטה קשה אחרי כל כך הרבה שנים בכדורסל, אבל זו ההחלטה הנכונה".

"אנחנו רוצים להודות פבריסיו על המקצועיות שלו ועל העבודה הקשה במהלך הזמן הקצר שלו כאן," אמר מנכ"ל פורטלנד ריץ' צ'ו, "זה מצער לאבד אותו, אבל אנחנו מכבדים את ההחלטה שלו, לעשות את מה שהכי טוב עבור בריאותו ואת משפחתו."

אוברטו, יליד לאס ואריז'אס בארגנטינה, שיחק ארבע עונות באנטוניו ספרס (2005-09), במהלכן זכה באליפות ב-2007 (ממוצעים של 5.7 נקודות ו-4.9 ריבאונד בפלייאוף), לפני שעבר בעונה שעברה לוושינגטון. כמו כן הוא זכה עם ארגנטינה במדליית זהב אולימפית ב-2004.

כמובן שזו בעיה קשה גם מבחינת פורטלנד, מאחר שגרג אודן לא כשיר, וגם ג'ואי פריזיבילה פצוע, כך שהבלייזרס נאלצים להסתדר בלי סנטר. אחד המועמדים למלא את מקומו הוא ארל בארון, שהוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully