וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל אשקלון: האם המהפכה תעזור?

עטר ואלברמן תורגלו מחוץ להרכב, קולאוטי וסידיבה אמורים לשוב, ונמני יעלה עם הרכב התקפי בתקווה לשחרר לחץ (ש', 19:30, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

שתי הקבוצות לא נפגשו כלל בשנים האחרונות. שני המפגשים האחרונים ביניהן היו בעונת 1997/98, כאשר כל קבוצה הצליחה לשמור על הביתיות ולנצח. בסיבוב הראשון באותה שנה אשקלון ניצחה 0:1 במה שהיה יום חג לעיר הדרומית, אך מכבי גמלה לה בגומלין וניצחה 0:2. זהו המשחק הראשון העונה בו כל חמשת הזרים של מכבי יפתחו יחדיו בהרכב הראשון. מבחינת גיא עזורי, מאמן אשקלון, מתברר כי הוא עדיין לא ניצח משחק חוץ בבלומפילד, על אף שיש לו ניצחון על מכבי תל אביב כשאימן בבית"ר ירושלים עם טון קאנן לפני חמש שנים, אך המשחק נערך ברמת גן. מעבר לכך, אשקלון עצמה לא ניצחה מעולם בבלומפילד ובקבוצה מקווים לעשות היסטוריה קטנה בשבת.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

המנג'ר אבי נמני וצוות המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה תרגלו השבוע בעיקר משחק התקפה מול הגנה מעובה. בצוות המקצועי מנסים למצוא פתרונות לקשיים של החלק הקדמי מול יריבות שמצופפות את החלק האחורי. יחד עם העבודה הטקטית מתוכננים לא פחות מארבעה שינויים בהרכב, כאשר דור מלול יחליף את קלמי סבן בעמדת המגן הימני, ג'יבריל סידיבה (שחוזר להרכב אחרי פציעה) וגיז'רמו ישראלביץ' אמורים לשתף פעולה בקישור האחורי במקום גל אלברמן ושרן ייני, וגם בחוד מתוכנן שינוי כאשר דמיטאר רנגלוב תורגל כחלוץ מרכזי על חשבון אלירן עטר.

רוברטו קולאוטי, שעבר שבוע די סוער מבחינה אישית ואף לא התאמן בתחילת השבוע, כשיר לחלוטין וערך אימון רגיל. הקשר תמיר כחלון, שסובל מחבלה בקרסולו, קיבל זריקה וצפוי למספר ימי מנוחה עד השבוע הבא. כחלק מהתדרוך הטקטי הזהירו בצוות המקצועי את לירן שטראובר מהבעיטות המפתיעות של קשר אשקלון ערן לוי, שמנסה את כוחו בבעיטות ממרחק כמעט מכל טווח. בנוסף החלוצים והקשרים הקדמיים התבקשו לנצל את העובדה שהאריס מדוניאנין זוכה לשמירה הדוקה, ולנצל את ההתמקדות בו על מנת להיכנס לשטחים מתים בהתקפה.

הפועל אשקלון:

אשקלון הייתה במוראל ירוד השבוע לאחר התבוסה הביתית 4:0 למכבי נתניה. מספר שחקנים חלו בשפעת השבוע ובקבוצה צחקו ואמרו כי מדובר בתופעה "פסיכוסומטית" בעקבות התבוסה. באשקלון מודאגים מהעובדה כי שני המגנים הקבועים של הקבוצה, קובי מוסא ואדיר טובול, ייעדרו מהמשחק. את מקומם צפויים לתפוס שי פטלק ומג'ד יונס. גם חנן פדידה נמצא בתמונת ההרכב על חשבונו של עוסמן בשירו שצפוי לרדת לספסל. בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "גם אם נפסיד, זה צריך להיות עם כבוד ולא תבוסה שתתחיל כדור שלג שיהיה קשה לצאת ממנו".

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ג'יבריל סידיבה

סידיבה החל את העונה בצורה מצוינת, וכמעט בכל משחק השתלט באופן אבסולוטי על מרכז השדה, אבל נראה שמאז שגל אלברמן נכנס להרכב, סידיבה ירד מכושרו. מחר הוא חוזר למגרש, ומשחק טוב שלו יוכל להקל את העבודה על החלק הקדמי של מכבי, שיצטרך להתמודד שוב עם קבוצה שתבוא להסתגר.

הפועל אשקלון: ערן לוי

לוי מוכיח מתחילת העונה כי הוא אולי השחקן היעיל ביותר בליגת העל. עם זאת, בכדי להוכיח כי הוא ראוי לקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי, אליהן הוא שואף להגיע, סיטואציה כמו זו של מחר, בה הקבוצה שלו נמצאת במצב מנטלי ירוד ומולה ניצבת קבוצה חזקה כמו מכבי תל אביב שמזהירה את שחקניה מפניו, יכולה להיות במת ההוכחה הכי גדולה שלו להיות ראוי לקבוצות הגדולות. לא מדובר כאן רק בגול או שניים, אלא בסחיבת הקבוצה על הגב ודומיננטיות על המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, גיז'רמו ישראלביץ', האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, רוברטו קולאוטי, דמיטאר רנגלוב.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, יניב אלול, דרקו לובריץ?, מג'ד יונס: אמייה טגה, זוראב מנטשאשווילי, רביד גזל, ערן לוי, אריק גאוו, חנן פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully