וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - בני יהודה: לוקחים הכל בפרופורציות

המארחת לא מתרגשת מההפסד הראשון לעכו, גבאי ואלישע יפתחו בהרכב. הזהובים מחפשים יציבות (ש' 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

הפעם האחרונה בה אירחה עירוני קרית שמונה באצטדיונה הביתי את בני יהודה הייתה בעונת 2008/09, אז הפסיד אלי כהן בבכורה שלו בקבוצה מהצפון 2:0, שישה ימים לאחר מינויו. באותה עונה בכל אחד משלושת המפגשים בין השתיים עמד על הקווים של קרית שמונה מאמן אחר: זה התחיל עם מישל דיין שניצח את הכתומים 0:1 ועבר דרך אלי כהן, כאשר המפגש האחרון בין השתיים התקיים ב-23.5.09 עם רן בן שמעון שהוזעק להציל את הקבוצה מירידת ליגה ותרם לה בנקודה עם 0:0 בבלומפילד מול גיא לוזון וחניכיו. סה"כ בשישה משחקים בין הקבוצות ניצחה קרית שמונה בשלושה, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה אחד.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בקבוצה לקחו בפרופורציות את ההפסד הראשון שלהם העונה במחזור הקודם 3:0 לעכו ובמהלך כל השבוע התרכזו בבני יהודה, אותה הם יפגשו מחר בתקווה לשוב על חשבונם למסלול הניצחונות. רן בן שמעון וחניכיו יודעים כי הם צריכים לשפר את היכולת ורוצים לקחת את מירב הנקודות משני משחקי הבית הקרובים . "אנחנו חייבים לנצח בבית את בני יהודה ונתניה ולכפר על ההפסד בשבוע שעבר", אמר מגן הקבוצה אורי שטרית לוואלה! ספורט.

מבחינת ההרכב צפוי רן בן שמעון לערוך שני שינויים, כאשר הכפוי מבינהם הוא הרכבתו של המגן אלעד גבאי על חשבונו של ברק בכר הפצוע. בכר שהיווה בורג חשוב בהגנה בכל שבע העונות שלו בקבוצה יחסר, אך מנגד גבאי הצעיר והכישרוני הוכיח עד כה בדקות שקיבל כי מדובר ברכש טוב שעשה הקיץ בן שמעון. השינוי הנוסף יגיע בחולית הקישור כאשר על פי התרגול עדי אלישע ישוב לקישור האחורי וזוראן בלדובלייב יירד לספסל אחרי שאכזב בשבוע שעבר. בן שמעון הקרין לשחקניו קטעי וידאו של בני יהודה והזהיר מפני החלק ההתקפי המסוכן והמהיר של הכתומים.

בני יהודה:

שבוע די שמח עבר על המועדון כאשר בנוסף לניצחון הנאה על סכנין, התבשרה בני יהודה כי ערעורה בבית הדין העליון התקבל, והמשחק אותו תארח הקבוצה ללא קהל יחול בגביע הטוטו נגד מכבי פתח תקווה במקום בליגה נגד אשדוד כפי שנקבע תחילה.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן דרור קשטן, כאשר כל הפצועים החלימו ויתלבשו מחר בקרית שמונה. על פי התרגול הטקטי המסכם, קשטן ייתן קרדיט להרכב שפתח וניצח את סכנין, כאשר עוז ראלי ימשיך בעמדת המגן הימני, דין מורי המשתפר יפתח לצדו של גארידו במרכז ההגנה, חסן אבו זייד שהחלים מפציעה יתופקד לצדו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי ופיני בלילי ישתף פעולה עם פדרו גלבאן ואיליה יברויאן בחוד. הקבוצה יצאה כבר היום צפונה ותשהה בבית מלון במטולה עד למועד המשחק מחר.

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: עדי אלישע

עדי אלישע היה באנקר של בן שמעון מתחילת העונה, אך איבד את מקומו כשהוחלף במחצית הראשונה במחזור החמישי בניצחון על הפועל רמת גן. לאחר שלא ראה דשא בשני המשחקים האחרונים, יצטרך הקשר להוכיח לבן שמעון בדקות שיקבל כי מקומו ב-11 וכי לא סתם נתן בו את האמון בתחילת העונה.

בני יהודה: חסן אבו זייד

מילת המפתח אצל קשטן השבוע היתיה המשכיות. אבו זייד כבש בשבוע שעבר שער נפלא והציג משחק טוב בעמדת הקשר האחורי. בכדי לעצור את ההתקפה של קרית שמונה ולחזור מהצפון עם נקודות, יצטרכו אבו זייד וגם איבשקביצ'יוס שלצדו להיות במיטבם. או במילה אחת: יציבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, יניב לביא, סלאח חסארמה, אורי שטרית, בראין חרסיסיץ', עדי אלישע, ווילאם נגובו, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, ויאם עמאשה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, שלו מנשה, פדרו גלבאן, איליה יברויאן, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully