וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ סוסים

השבוע בפינת "הסוסה השחורה", בולטון רוצה להוריד את טוטנהאם אל הקרקע. סביליה ו-ולנסיה בדו קרב סוסות שחורות

כל מהמר ותיק בווינר יודע שיש קבוצות שצריך להיזהר מהן כמו מאש. קבוצות לא צפויות שהורסות הימורים בטוחים ומשחק מולן אף פעם לא יכול להיחשב לבאנקר. בפינת "הכבשה השחורה" ננסה לאתר עבורכם ולהזהיר אתכם מהקבוצות שנגדן שום דבר אינו צפוי. והפעם, בולטון המטרידה מארחת באצטדיון ריבוק את טוטנהאם, הלהיט החדש של ליגת האלופות. ולנסיה, שהפילה אותנו רק באמצע השבוע, פוגשת בעוד קבוצה בלתי צפויה, סביליה, בקרב צמרת בלה ליגה.

משחק מספר 31 (שבת): בולטון - טוטנהאם 2.90, 3.00, 2.00

בולטון היא קבוצה בלתי צפויה בעליל, במיוחד בכל הקשור למשחקי הבית. השנה, הטרוטרס כבר עצרו את מנצ'סטר יונייטד (2:2), אך בשבוע שעבר ספגו הפסד ביתי דרמטי לליברפול (1:0). אגב, אותו הפסד הוא היחיד של בולטון השנה במגרשה ובסך הכל אחד משניים של הקבוצה הסימפטית. התוצאה האהובה על בולטון השנה היא דווקא תיקו והיו לה שישה משחקים כאלה.

מנגד, טוטנהאם מפתיעה את אירופה עם הופעות מחשמלות בליגת האלופות בהנהגת הכוכב העולה גארת בייל. אלא שלתרנגולים יש מנהג שלילי - לגמגם בליגה אחרי ההייפ של משחק טוב באירופה. קחו בחשבון נתון נוסף - ניצחון החוץ האחרון של טוטנהאם על בולטון היה אי שם ב-1996 ותבינו למה אנחנו משתדלים לא להילחם הפעם בסטטיסטיקה.

ההימור: X

משחק מספר 82 (שני): סביליה - ולנסיה 2.00, 2.90, 3.05

סביליה ו-ולנסיה הן סוסות שחורות קלאסיות. קבוצות בלתי צפויות שמסוגלות לחבר ניצחונות מדהימים לצד הפסדים מוזרים בבית לקבוצות בתחתית. למשל, ולנסיה נפרדה בשבת ב-1:1 ביתי מהאחרונה, סראגוסה, והמשיכה ל-0:3 מרשים על ריינג'רס באלופות. גם סביליה של השנה היא קבוצה של עליות וירידות. אחרי התבוסה המשפילה 5:0 בקאמפ נואו, הרוחיבלנקוס פירקו עצבים עם 0:4 על קרפטי בליגה האירופית.

מבט אל הסטטיסטיקה מגלה כי ששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הסתיימו בניצחון לקבוצה הביתית. הפעם האחרונה בה ולנסיה ניצחה בסביליה הייתה בחודש מאי 2004. העטלפים אמנם הפילו אותנו בשבוע שעבר, אך גם הפעם אנחנו נאלצים ללכת נגדם.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully